تعداد بازدید: ۴۸۲۵
کد خبر: ۵۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲ - 2019 03 January
با حضور مسئولان شهرستان :
در مراسمی با حضور چند تن از مسئولان شهرستان، نخستین مجموعه کامل کافه قنادی شهرستان با نام « کماچ » توسط سرمایه‌گذاران نی‌ریزی به صورت رسمی افتتاح شد.
حسین قانع، هورگان: مراسم رسمی افتتاح نخستین و بزرگترین مجموعه کافه قنادی و شیرینی‌سازی شهرستان با نام « کماچ » در یک مرکز تجاری چند طبقه با حضور علی راهوار معاون فرماندار، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، مسئول کارگروه بانوان فرمانداری و اعضای اتاق اصناف، صبح روز پنجشنبه 13 دی‌ماه برگزار شد. 

این مجموعه کافه قنادی در یک ساختمان 3 طبقه تجاری به مساحت 900 متر مربع، در کوچه روبروی بانک تجارت قرار دارد. سرمایه‌گذاران، مجموعه‌ای دیدنی و متنوع از انواع شیرینی‌های سنتی نی‌ریز، مجموعه بزرگی از  شیرینی‌جات تر و خشک، کلکسیون ویژه‌ای از انواع آجیل و  بستنی را در طبقه همکف این مجموعه برای خریداران فراهم آورده‌اند. در نیم‌طبقه این مجموعه نیز یک کافی‌شاپ قرار دارد که در آن انواع بستنی‌ها، شیرینی‌جات، قهوه و انواع نوشیدنی‌ها و دسرها با پرسنل خانم ارائه می‌گردد. طبقه اول نیز یک سالن بزرگ برای برگزاری مراسم تولد و جشنهای خانوادگی است. کارگاه شیرینی‌سازی مجموعه نیز در زیرزمین قرار دارد.

سرمایه‌گذاران مجموعه «کماچ »، در بخش راه‌اندازی و تأسیسات این کافه قنادی حدود یک میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده‌اند. این بنا دارای معماری ویژه است و با طرحی خاص احداث شده که در آن 12 نفر به طور مستقیم و 22 نفر به صورت غیر مستقیم به کار اشتغال دارند. همه فروشندگان این مجموعه برای راحتی خانمها، بانو می‌باشند تا بانوان در فضای راحت‌تری وقت بگذرانند و خرید کنند.

 این مجموعه در کلیه روزهای هفته از ساعت 8:30 تا 22 باز می‌باشد.







نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها