تعداد بازدید: ۱۵۹۵
کد خبر: ۵۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ - 2018 31 December
انتشار پیام یکی از شهروندان در شماره این هفته نی‌ریزان فارس واکنش‌هایی در پی داشت. ماجرا آن بود که یکی از شهروندان در صفحه تریبون آزاد از خیران خواسته بود در نی‌ریز یک حمام عمومی ساخته شود تا افرادی که دسترسی ندارند بتوانند از آن استفاده کنند و ...
برداشت‌های مختلفی از این پیام انجام شد که بیشتر آنها اعتراض‌آمیز بود و اعتراضی به هفته‌نامه نی‌ریزان فارس که به روستائیان توهین شده و چرا هر مطلبی را چاپ می‌کنید و نظارتی ندارید و باید عذرخواهی کنید. دامنه این اعتراض‌ها حتی به بازنشر هشتگ #سردبیر_بی_تدبیر نیز انجامید.

با بررسی‌هایی که انجام دادیم متوجه شدیم که این پیام را یک خانم سالمند به ما داده و خواستار توجه خیران شده و حتی اذعان داشته که چندین بار از حمام خانه آنها برای این منظور استفاده شده است.

در هر صورت اینجانب می‌پذیرم که بهتر بود در نشر این پیام دقت بیشتری می‌شد و به نحو بهتری منتشر می‌گشت تا خدای ناکرده تلقی توهین به قشری از مردم شریف نشود و ناخواسته رنجشی پیش نیاید.

این حقیر خاضعانه مسئولیت اشتباه پیش‌آمده را می‌پذیرم و از همه کسانی که دچار تکدر خاطر و رنجش شده‌اند و یا احساس کرده‌اند به آنها توهین شده پوزش می‌خواهم. امید که همه ما شامل روستایی و شهری و زن و مرد و پیر و جوان در کنار هم برای پیشرفت شهرستان نی‌ریز دست به دست هم دهیم و با توکل به خدا پیش رویم.

رجبی – سردبیر نی‌ریزان فارس
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها