تعداد بازدید: ۲۰۳۶
کد خبر: ۵۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸ - 2018 30 December
با کشف 2 محموله بزرگ تریاک در روز جمعه :
مأموران انتظامی شهرستان نی ریز، در 2 عملیات که تقریباً به صورت همزمان و در شامگاه جمعه گذشته توسط واحدهای مختلف فرماندهی انتظامی شهرستان انجام شد؛ 465 کیلو تریاک را از قاچاقچیان کشف کردند و کشفیات مواد مخدر این نیرو تا کنون به 6 تن و 800 کیلو در سال جاری رسیده است.
حسین قانع: بنا بر اعلام رئیس دادگستری نی ریز، مأموران فرماندهی انتظامی، در 2 عملیات جداگانه موفق به کشف 465 کیلو تریاک از قاچاقچیان شدند. در ساعت 18 جمعه 7 دیماه مأموران مستقر در ایست و بازرسی قطرویه با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر متوجه حضور یک وانت مزدا در راههای فرعی اطراف  این ایست و بازرسی شدند. 

حجت الاسلام مهدوی افزود : در یک تعقیب و گریز  30 دقیقه ای و با شلیک گلوله و زدن لاستیک های وانت مزدا، خودرو متوقف گردید. در بازرسی از خودرو 245 کیلو تریاک کشف شد و  قاچاقچی فرار کرد. اکنون تحقیقات برای دستگیری این متهم در جریان است.

 همزمان یک تیم عملیاتی دیگر مبارزه با مواد مخدر نی ریز در کمین و کنترل نامحسوس محور های ورودی شهرستان بودند، آنان در نقاط کوهستانی و مرزی شهرستان، به یک پراید مشکوک شده و با زیر نظر گرفتن آن برای مدتی و در تاریکی هوا، آن را در ساعت 19 همان روز و 30 دقیقه بعد از کشف محموله قبلی، به تله انداختند. در بازرسی از این خودرو 220 کیلو تریاک کشف و راننده 25 ساله آن قبل از هر گونه اقدامی برای فرار دستگیر شد. این جوان که از اهالی شهرستان است، اکنون تحت بازجویی فنی و پلیسی قرار دارد. مقدار کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر نی ریز در سالجاری تا کنون به بیش از 6 تن و 800 کیلو رسیده و این آمار در چند سال اخیر بی سابقه بوده است.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها