تعداد بازدید: ۲۱۰۹
کد خبر: ۵۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۶ - 2018 24 December
قلندری مدیرعامل شرکت آبفا فارس به اتفاق محمدرضا امیری فرماندار شهرستان نی‌ریز، اردکانی مدیر دفتر pmu (مرکز تجهیزات مالی بانک توسعه اسلامی فارس)، ممبینی مدیرکل دیوان محاسبات فارس و شکوهی مدیر امور آبفا نی‌ریز از روند اجرای طرح بزرگ فاضلاب این شهر بازدید کردند.
روابط عمومی فرمانداری: فرماندار نی‌ریز در این بازدید ضمن تقدیر از صبوری مردم به خاطر تحمل مشکلات ناشی از اجرای این طرح با بیان اینکه طرح فاضلاب شهری نی‌ریز یک پروژه ملی است، اجرای این طرح را گامی بزرگ در خدمت‌رسانی به مردم نی‌ریز عنوان کرد. 

وی هدف از اجرای این طرح را جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب، جلوگیری از ورود فاضلاب به سطح معابر شهری و کانال آب‌های سطحی و پیشگیری از آلودگی‌های زیست محیطی، تأمین آب مصرفی صنعت و زمین‌های کشاورزی عنوان کرد و افزود: عمده‌ترین هدف از اجرای طرح فاضلاب حفظ منابع آب زیرزمینی و ارتقاء شاخص سلامت و بهداشت شهروندان است.

فرماندار نی‌ریز همچنین از مشکلات طرح فاضلاب در بخش اجرایی و مالی مربوط به شهر و شهرداری نکاتی را مطرح و از پیمانکاران خواست که تعاملات مناسبی با مجموعه ادارات شهرستان به ویژه شهرداری داشته باشند تا پروژه در اسرع وقت به سرانجام برسد.

مهندس قلندری نیز ضمن قدردانی از تمامی مسئولان شهرستان به ویژه فرماندار، امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، شهردار وشورای اسلامی شهر نی‌ریز، مدیریت ادارات خدمات‌رسان و فرماندهی راهور شهرستان که در اجرای این پروژه یار و مددکار شرکت ابفا فارس بودند گفت: بدون مساعدت و کمک آنها قطعاً این پروژه عظیم عمرانی قابلیت اجرایی و پیشرفت پیدا نمی‌کرد.

وی تأکید کرد: پیمانکاران باید در فرصت باقیمانده با تلاش و کوشش بهتر، روند اجرای پروژه را تا اتمام حجم پیمان انجام دهند.

در ادامه مدیرکل دیوان محاسبات فارس نیز ضمن تشکر از عوامل اجرایی پروژه و همکاری همه مسئولان شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه روند جذب اعتبار پروژه توسط شرکت آبفا فارس به موقع انجام شده و پروژه فاضلاب نی‌ریز یکی از فعالترین پروژه‌های عمرانی در سطح فارس است که اعتبار مورد نیاز آن از تسهیلات بانک توسعه اسلامی تأمین گردیده و مطالبات پیمانکاران پس از ارسال صورت وضعیت‌ها و انجام تشریفات لازم قانونی پرداخت می‌شود.

گفتنی است عملیات اجرایی طرح احداث تصفیه‌خانه فاضلاب نی‌ریز با ظرفیت اولیه نه هزار و چهارصد متر مکعب در شبانه روز در زمینی به مساحت 34 هزارمترمربع و با قرارداد اولیه 2سال طراحی و ساخت آن بزودی آغاز می‌شود.






نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها