تعداد بازدید: ۱۶۰۷
کد خبر: ۵۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ - 2018 23 December
از این هفته
حسین قانع : از آغاز دی‌ماه، ٢٥ پزشک متخصص در نی‌ریز حضور دارند و طبق برنامه تعیین شده، بیماران را در کلینیک تخصصی و مطب‌های شخصی ویزیت و در آزمایشگاه‌ها خدمات ارائه می‌دهند.

بنا بر اعلام سرپرست بیمارستان شهدای نی‌ریز، تلاش نماینده مجلس، فرماندار و رئیس شبکه بهداشت و درمان و نیز تقاضاهایی که بارها به دانشگاه علوم پزشکی فارس ارسال شد، سرانجام به نتیجه رسید و با هماهنگی‌های انجام شده، پزشکان متخصص تعیین و از اول دی‌ماه امسال در کلینیک تخصصی بیمارستان شهدا حضور داشته و به بیماران خدمات ارائه می‌دهند. 


سید جواد پاکبازی افزود: اکنون با اطمینان اعلام می‌کنیم که توانسته‌ایم کادر پزشکان متخصص کلینیک را تأمین کنیم. ضمن این که خانم لیلا لیان نیز  به عنوان مسئول کلینیک تخصصی منصوب شده است.


برنامه هفتگی پزشکان در کلینیک ویژه به شرح زیر است:
متخصص پوست، مو و زیبایی‌: شنبه و یکشنبه.
متخصص اعصاب و روان: شنبه، یکشنبه، دوشنبه
متخصص گوش و حلق و بینی‌: شنبه، یکشنبه، دوشنبه
متخصص مغز و اعصاب‌: یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه
متخصص قلب و عروق‌: شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه
متخصص ارتوپدی‌: سه شنبه و چهارشنبه
متخصص کودکان‌: شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه.
متخصص زنان‌: شنبه، یکشنبه، دوشنبه ، سه‌شنبه
متخصص جراحی عمومی‌: یکشنبه، سه‌شنبه
جراح مغز و اعصاب‌: شنبه 
متخصص بیهوشی‌: شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه


لازم به ذکر است که شهروندان برای گرفتن نوبت متخصصان باید از شنبه تا چهارشنبه هر هفته و از ساعت ٧ تا ٩ صبح به کلینیک تخصصی بیمارستان شهدا مراجعه کنند. 


تعدادی از متخصصان مانند‌: فوق تخصص قلب و عروق، رادیولوژیست،چشم پزشک، داخلی، جراح کلیه و مجاری ادراری، زنان، و متخصص پاتولوژی در مطب شخصی و آزمایشگاه‌ها به بیماران خدمات ارائه می‌دهند.  


به گفته پاکبازی خدمات تکمیلی پزشکان متخصص مانند تست ورزش هر هفته از شنبه تا چهارشنبه و گرفتن نوار مغز دوشنبه‌ها انجام می‌گردد. کارشناسان مامایی نیز از شنبه تا سه‌شنبه هر هفته در کلینیک حضور داشته و مراقبت‌های بارداری را ارائه خواهند داد. همچنین در کلینیک، خدمات سرپایی ارتوپدی نیز از دی‌ماه ارائه می‌شود.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها