تعداد بازدید: ۲۵۵۰
کد خبر: ۵۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲ - 2018 17 December
نمایش طنز «زن و زندگی» که به کارگردانی و نویسندگی سعید صالح در محل سالن آمفی تئاتر به روی صحنه رفته بود شامگاه 25 آذر با تقدیر از عوامل اجرایی به کار خود پایان داد.
بیتا فسایی، هورگان: این نمایش پنجشنبه 15 آذر به روی صحنه رفت و  پس از 11 شب اجرا به پایان رسید.

سعید صالح از حضور پرشور و بسیار خوب مردم در این نمایش تشکر کرد و گفت: استقبال از نمایش بسیار خوب بود به طوری که در شب‌های پایانی صندلی‌های سالن اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی کاملاً پر بود و برخی ایستاده نمایش را تماشا کردند.

صالح در ادامه گفت: این نمایش سختگیری برخی والدین در خواستگاری و تقاضای مهریه نامتعارف و همچنین اهمیت زن در زندگی را به تصویر می‌کشد.

وی ادامه داد: زبان نمایش «زن و زندگی» و بسیاری از نمایش‌های من طنز است چرا که مردم زبان طنز را بهتر می‌فهمند. با زبان طنز می‌توان بسیاری از مشکلات جامعه را بیان کرد.

صالح همچنین از تمامی بازیگران این نمایش، شهرداری، آموزش و پرورش، بیرون بر آرین، هایپراستار بازار روز شهرداری، قصرشیرینی و تمامی کسانی که در اجرای این نمایش او را یاری کردند، تشکر و قدردانی کرد.

نقش‌آفرینان: بهنام سهامی، آرمیتا محبی نژاد، الهام اکبرزاده، آرزو لاری، هانیه موسوی، حمیده صحراگرد، سعیدصالح، رسول زارع و پریسا میلادی






غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
0
صدای مش رجب خیلی خیلی زیبا و دلنشین بود. ایشان استعداد خیلی خوبی در خوانندگی دارند
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها