تعداد بازدید: ۱۳۵۲
کد خبر: ۵۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴ - 2018 01 December
آیت‌ا... فقیه در خطبه‌های نماز جمعه:
امام‌جمعه نی‌ریز در خطبه‌های نماز‌جمعه گفت که بر خلاف رضاشاه و پسرش، مدرس هنوز زنده است.
آیت‌ا... سید‌محمد فقیه در خطبه‌های نماز‌جمعه ۹ آذر، به سالروز شهادت آیت‌ا... مدرس اشاره کرد و عنوان داشت: «رضاشاه و پسرش محمدرضا شاه پهلوی رفتند و نابود شدند؛ اما مدرس هنوز زنده است، مردم به یاد او هستند، زیارتش می‌کنند و برایش فاتحه می‌فرستند.»

ایشان اظهار داشت: «مدرس یک تنه در مقابل ظلم و ستم ایستاد. او استقلال‌طلب و طرفدار آزادی واقعی بود. مجلس ما امثال مدرس را لازم دارد؛ کسانی که دلسوز جامعه باشند و پای هر چیزی را امضاء نکنند.»

خطیب جمعه نی‌ریز با تأکید بر رعایت عدالت اجتماعی در جامعه گفت: «مسئولان باید عدالت را بین همه اقشار جامعه و در همه نقاط کشور رعایت کنند. باید ضمن اخلاق و برخورد خوب، درِ اتاقشان به روی همه باز باشد. با تبعیض و رابطه‌بازی بیگانه باشند. سر تا پا مثل شمع بسوزند و مردم از خدمات آنها بهره ببرند. »

عضو خبرگان رهبری همچنین بر اهمیت اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و گفت: «ما باید روی پای خودمان بایستیم و تولید داخلی را تقویت کنیم. امروز روز دلسوزی و انتقاد بجا است. فرهیختگان کشور باید کمک دهند تا مشکلات حل شود. در این رابطه، بازاری‌ها و کارمندان ادارات باید همکاری کنند؛ چرا که روز امتحان آنهاست و هر حقی از مردم پایمال شود، فردای قیامت باید پاسخگو باشند.»
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها