تعداد بازدید: ۱۳۸۸
کد خبر: ۵۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ - 2018 23 November
آیت‌ا... فقیه در خطبه‌های نماز جمعه:
امام‌جمعه نی‌ریز در خطبه‌های نماز جمعه گفت که اگر کشور به دست بسیج داده شود، دشمن عقب‌نشینی می‌کند و سر جای خود می‌نشیند.
 عابد نعمتی، هورگان: آیت‌ا... سید محمد فقیه در خطبه‌های نماز‌جمعه ۲ آذر، با بیان این که هرجا بسیج قدم بگذارد موفق است، اظهار داشت: «ارتش 20 میلیونی بسیج فقط مخصوص ایران نیست؛ بلکه باید در سراسر جهان شکل بگیرد. اگر مردم خالصانه در کنار هم جمع شوند و از دین دفاع کنند، هیچ قدرتی نمی‌تواند جلوی آنها بایستد. همین طور که می‌بینید، در یمن نیروهای مردمی جلوی آمریکا و عربستان ایستاده‌اند، در عراق حشب‌الشعبی و در سوریه نیز دفاع وطنی جلوی دشمنان مقاومت می‌کنند.»

خطیب جمعه نی‌ریز بسیج را لشکر مخلص خدا دانست که چشم طمع به دنیا ندارد و جان خود را در راه خدا فدا می‌کند.

 ایشان گفت: «اگر کشور به دست بسیج داده شود، آن وقت است که دشمنان سر جای خود می‌نشینند. اگر فسادی در کشور است، مال آنهایی است که بسیجی نیستند. همان طور که بسیج در جنگ 8 ساله کشور را نگه داشت، الان هم باید در همه مسائل همه‌کاره باشد. اگر همه بسیجی‌وار زندگی کنید، هیچ قدرتی نمی‌تواند جلوی ما بایستد.»

عضو خبرگان رهبری بر ایستادگی محکم در برابر دشمنان تأکید کرد و گفت: «اگر وزارت خارجه ما در برابر انگلیس می‌ایستاد، فضولی و باج‌خواهی نمی‌کردند. وزیر خارجه انگلیس آمد جاسوسش را نجات دهد و طلبکار هم هست. شما چرا سست هستید؟ محکم در برابر آنها بایستید. خدا با ما است.»

ایشان اضافه کرد: «اگر از فرمان و پیشنهادات مقام معظم رهبری دور شویم، ضرر می‌کنیم. وقتی ولی‌فقیه دستور می‌دهد، گوش کنید. آنها با برجام فقط می‌خواستند وقت تلف کنند. مسئولان نظام نباید چشمشان به خارج باشد. با این دیپلماسی‌ها و رفت و آمدهای دروغین به جایی نمی‌رسید.  این همه رفت و آمد چه فایده داشت؟»

آیت‌ا... فقیه ضمن تبریک سالروز ولادت پیامبر(ص) گفت: «نماز جمعه یادگار پیامبر(ص) است. مسلمانان در کنار هم و در سایه اجتماع می‌توانند مشکلات را حل کنند. نماز جمعه فقط عبادی نیست. حضور شما اقشار مختلف در کنار هم باعث حل مشکلات و گرفتاری می‌شود. مردم و مسئولان برادروار در کنار هم می‌نشینند و مشکلات‌شان را بیان می‌کنند. نماز جمعه افتخاری برای جامعه اسلامی است که زیر نظر ولی فقیه و سلطان عادل در سراسر کشور برگزار می‌شود.» 

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها