تعداد بازدید: ۱۴۰۶
کد خبر: ۵۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۲ - 2018 17 November
آیت‌ا... فقیه در خطبه‌های نماز جمعه:
امام‌جمعه نی‌ریز در خطبه‌های نماز‌جمعه، وحدت بین مسلمانان را تنها راه شکست دشمنان دانست.
عابد نعمتی، هورگان: آیت‌ا... سید‌محمد فقیه در خطبه‌های نماز‌جمعه 25 آبان،  با اشاره به هفته وحدت، تنها راه شکست آمریکا و استعمار را وحدت بین مسلمانان دانست و اظهار داشت: «تنها چیزی که می‌تواند آمریکا و استعمار را زمین بزند، وحدت بین مسلمانان است. شیعه و سنی باید در سایه اتحاد دشمنان دین را شکست دهند.»

 ایشان در جایی دیگر اظهار داشت: «اگر می‌بینید اسرائیل مجبور به آتش‌بس می‌شود، به خاطر قدرت اسلام و دین است. ما نباید از قدرتهای پوشالی بترسیم.»

خطیب جمعه نی‌ریز هفته بسیج را تبریک گفت و عنوان داشت: «قدر بسیجیان و جوانان مخلص و پاک را بدانید. امام برای بسیجیان ارزش قائل شد و آنها بودند که جنگ را اداره و کشور را بیمه کردند. امروز استقلال ما در سایه خون آنهاست. ما باید قدر جوانان پاکمان را بدانیم. نظر مقام معظم رهبری هم این است که بعد از بازنشستگان، از جوانان استفاده شود و مدیریت کشور در اختیار نسل جوان و کارآمد قرار گیرد.»

عضو خبرگان رهبری از افتخارآفرینی ورزشکاران معلول و جانباز در مسابقات آسیایی جاکارتا تقدیر کرد و گفت: «نمادهای اسلامی ما در مسابقات جهانی از جمله چادر، آبروی اسلام و نظام را حفظ می‌کند.»
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها