تعداد بازدید: ۱۶۲۳
کد خبر: ۵۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹ - 2018 12 November
یکی از علتهای قهرمانی تیم فوتبال شهدای مشکان که برای نخستین بار به عنوان قهرمانی در لیگ فوتبال نی‌ریز دست یافت، تلاش و یکپارچگی بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی این تیم بود.

مجید پاکیزه‌دامن:یکی از علتهای قهرمانی تیم فوتبال شهدای مشکان که برای نخستین بار به عنوان قهرمانی در لیگ فوتبال نی‌ریز دست یافت، تلاش و یکپارچگی بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی این تیم بود.


حمزه خاموشی دروازه‌بان شهدای مشکان که مسئول و همه‌کاره این تیم نیز محسوب می‌شود، گفت: به درخواست بازیکنان شهدای مشکان که حدود ٨ سال سابقه بازی کردن در کنار هم را داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که در لیگ فصل ١٣٩٧ نی‌ریز شرکت کنیم.


او در مورد قهرمانی تیمش در این رقابتها گفت: از همان ابتدا که تیم ما وارد مسابقات شد، تنها به فکر ارائه فوتبال زیبا بودیم که البته چشم‌داشتی هم به کسب مقامهای اول تا سوم داشتیم.
خاموشی یکی از علل قهرمانی شهدای مشکان را که برای نخستین بار صاحب این عنوان می‌شود، آمادگی کامل بازیکنان تیم خود دانست و در این خصوص افزود: قبل از شروع مسابقات، ١٥ بازی تدارکاتی با دیگر تیمها انجام دادیم و زمانی که تیمهای حاضر در لیگ را ارزیابی کردیم، به این باور رسیدیم که با توجه به پتانسیل بالای بازیکنان شهدای مشکان، می‌توانیم قهرمانی را به اردوی خود بیاوریم.


دروازه‌بان شهدای مشکان، نحوه برگزاری مسابقات را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و اذعان داشت: برای هر ٨ بازی خود برنامه‌ای جداگانه پیاده کردیم.


مدیر تیم شهدای مشکان که خود نیز داوری می‌کند، در مورد قضاوت داوران در لیگ امسال گفت: سخت‌ترین کار در مستطیل سبز داوری است و امکان دارد در طول برگزاری مسابقات، داوران نیز مانند بازیکنان با اشتباهاتی روبرو شده باشند. اما به نظر نمی‌رسد نحوه قضاوت داوران مشکل خاصی داشته است.


شهدای مشکان جزو معدود تیم‌هایی بود که تا پایان رقابتها با تمامی نفرات خود حاضر شد. حمزه خاموشی در این زمینه اظهار داشت: بر خلاف بیشتر تیم‌ها که در طول مسابقات رفته رفته تعداد بازیکنان آنها کمتر می‌شد، تیم ما با ٢٥ بازیکن وارد مسابقات شد و با جذب چند بازیکن در نیم فصل، با ٣٠ بازیکن لیگ را با موفقیت به اتمام رساند.


خاموشی درمورد حضور شهدای مشکان در رقابتهای جام حذفی شهرستان گفت: با همین نفرات در این رقابتها شرکت می‌کنیم و ممکن است با تغییراتی جزئی در این جام شرکت کنیم.
وی افزود: به دلیل این که تیم شهید بیاتی در لیگ برتر فوتسال استان حضور دارد، ممکن است نتوانیم از ابوذر شاهسوند به عنوان سرمربی در بازیهای جام حذفی بهره ببریم و هنوز چیزی قطعی و مشخص نیست.


این دروازه‌بان در صحبتهای خود حمایت همه جانبه هیئت فوتبال از تیمهای شرکت‌کننده در مسابقات را خواستار شد و گفت: پیشنهاد من برای بهبود کیفیت مسابقات این است که مسابقات لیگ در رده‌های سنی مختلف برگزار شود. با پرداختن به فوتبال همچنین می‌توانیم از بروز ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه جلوگیری کنیم.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها