تعداد بازدید: ۲۵۵۸
کد خبر: ۵۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲ - 2018 07 November
مأموران انتظامی نی ریز در 3 عملیات و در کمتر از 24 ساعت :
مأموران نیروی انتظامی شهرستان نی ریز در 3 عملیات پلیسی و درکمتر از 24 ساعت گذشته با دستگیری چند قاچاقچی 413 کیلو تریاک و حشیش کشف کرد.

بنا بر اعلام فرمانده انتظامی نی ریز، ساعت 14 روز 15 آبانماه سالجاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان به یک خودرو که به صورت اسکورت محموله ای از مواد مخدر عمل می کرد مشکوک شده و راننده آن را دستگیر کردند در تحقیق از این جوان، به وجود یک خودرو حامل مواد مخدر در محور نی ریز- سیرجان پی برده شد. در یک عملیات بسیار سریع و برای جلوگیری از فرار خودرو حامل محموله  مواد مخدر و در دقایقی کوتاه تیم دوم مبارزه با مواد مخدر  وارد عمل شد. خودرو حامل محموله متوجه دستگیری راننده خودرو اسکورت شده و در حال برگشت بود. اما مأموران با هوشیاری و در یک اقدام فنی و پلیسی به یک خودرو پژو 405 که با سرعت به سمت سیرجان در حال حرکت بود مشکوک شده و با سرعت به تعقیبش پرداختند. اما راننده متواری شد و مأموران آن را با تیراندازی و شلیک گلوله متوقف و 187 کیلو حشیش را  از آن کشف کردند.  
 
سرهنگ سید خالد یوسفی درباره دومین محموله کشف شده گفت : طی این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، ساعت 12 امروز پنجشنبه 16 آبان ماه  و 22 ساعت بعد از کشف محموله اول در گردنه لای رز به یک وانت پیکان که در حال پایین آمدن از آن گردنه بود؛ مشکوک شدند. مأموران با کنترل نامحسوس و در انتهای گردنه به این وانت دستور توقف دادند. اما راننده بدون توجه فرار کرد. با شلیک گلوله دو لاستیک خودرو زده شد و قاچاقچی 31 ساله کرمانی دستگیر گردید. در بازرسی از این خودرو 186 کیلو و 500 گرم تریاک کشف شد.

به گفته سرهنگ یوسفی فرمانده انتظامی شهرستان، سومین محموله ساعت 13 امروز پنجشنبه 16 آبانماه و 23 ساعت بعد از  کشف محموله نخست در ایست و بازرسی قطرویه و در بازرسی از یک خودرو سواری جک مقدار 39 کیلو و 500 گرم  تریاک کشف گردید و قاچاقچی 35 ساله کرمانی آن نیز دستگیر شد.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها