تعداد بازدید: ۲۷۹۳
کد خبر: ۵۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹ - 2018 04 November
عصر امروز و در یک عملیات ویژه پلیسی :
مأموران انتظامی نی ریز در بعد از ظهر امروز و طی یک عملیات ویژه و تعقیب و گریز با قاچاقچیان در محورهای ورودی شهرستان، مقدار 9 کیلو و 600 گرم هروئین را کشف و3 قاچاقچی را دستگیرکردند.
حسین قانع: نا بر اعلام فرمانده انتظامی نی ریز، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی ساعت 14 امروز در حین کنترل محور سیرجان - نی ریز، به یک دستگاه خودرو آردی که در حال ورود به حوزه استحفاظی شهرستان بود؛مشکوک شدند.

سرهنگ سید خالد یوسفی افزود: با تحت نظر قرار دادن نامحسوس این خودرو، خودرو اسکورت این محموله نیز مشخص شد. شک مأموران به یقین تبدیل شده و 2 تیم عملیاتی در هماهنگی کامل خودرو ها را زیر نظر گرفتند.

با طی چندین کیلومتر و در یک فرصت مناسب به خودرو حامل محموله که یک سرنشین داشت دستور توقف داده شد. اما راننده متوقف نشده و فرار کرد. مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سرانجام پس از چندین کیلومتر تعقیب و گریز و با شلیک گلوله، لاستیک های خودرو حامل محموله را هدف قرار داده و با توقف خودرو، راننده آن قبل از اقدام به فرار دستگیر شد.

سرهنگ یوسفی فرمانده انتظامی شهرستان گفت: دربازرسی از این خودرو و در یک جاسازی بسیار ماهرانه مقدار 9 کیلو و 600 گرم هروئین کشف شد.

همزمان تیم عملیاتی دوم مبارزه با مواد مخدر، خودرو اسکورت را متوقف کرده و 2 سرنشین آن را دستگیر کردند. قاچاقچیان که 35،36و38 ساله هستند، از اهالی استانهای شرقی و غربی کشور بوده و قصد داشتند این محموله را به غرب کشور منتقل کنند که در نی ریز دستگیر شدند. تحقیقات از دستگیر شدگان در جریان است و هر 2 خودرو آنان نیز توقیف شده است.

 لازم به ذکر است که این محموله یکی از بزرگترین محموله های مواد مخدر صنعتی است که طی سالجاری در شهرستان کشف شده است.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها