تعداد بازدید: ۱۸۱۶
کد خبر: ۵۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۵ - 2018 18 October
دومین تجمع رزمندگان و پیشکسوتان گردان کمیل در سالن ورزشی سپاه نی‌ریز تحت عنوان «یاران سرافراز» برگزار شد.
بیتا فسایی، نی‌ریزان فارس: این نشست با حضور آیت‌ا... فقیه امام‌جمعه نی‌ریز و عضو خبرگان رهبری، سردار محمدجعفر اسدی فرمانده لشکر 33 المهدی و جمعی از رزمندگان داراب، استهبان، گراش، جهرم و فسا و مسئولان محلی برگزار شد.

در ابتدا خاطراتی از شهدای گرانقدر 8 دفاع مقدس بیان شد. سپس سردار اسدی به سخنرانی پرداخت.

مسئول بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیا خانواده‌های شهدا را ولی‌نعمت‌های جامعه دانست و گفت: ما روزی برای موجودیت این کشور جنگیدیم و حالا برای ارتقاء جمهوری اسلامی می‌جنگیم. اگر می‌خواهیم که جنگ دیگری در کشور اتفاق نیفتد باید قدرت و توان خود را افزایش دهیم.

اسدی با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره اف ای تی اف (FATF) گفت: کسانی که این قرارداد را امضا کردند عمق قضیه را نمی‌دانند. آنها نمی‌دانند که با امضای این قرارداد همه چیز را در اختیار دشمن قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: می‌گویند اگر این قرارداد را امضا کنیم تعهد نمی‌دهیم مشکلاتمان حل شود ولی اگر امضاء نکنیم همه مسائل را به روی ما می‌بندند.این بصیرت نیست. چرا که آنها در نهایت کار خودشان را می‌کنند.

مسئول بازرسی قرارگاه خاتم اظهار داشت: عده‌ای می‌گفتند ما می‌توانیم با برجام سایه جنگ را از کشور برداریم. سایه جنگ را شهدا از سر کشور برداشتند. سلاح ما مردم هستند. مردمی که تا جان دارند ازادی خود را مدیون شهدا می‌دانند.

وی در پایان تأکید کرد: در حال حاضر تنها سلاح ویرانگر دشمن، نا امید کردن مردم است. مردم ما نجیب و صبور هستند و همانند گذشته پشت نظام را خالی نخواهند کرد.



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها