تعداد بازدید: ۲۵۴۹
کد خبر: ۵۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ - 2018 06 October
در دومین روز هفته نیروی انتظامی:
شنبه 14 مهرماه همزمان با دومین روز هفته ناجا در مراسمی با حضور مسئولان شهرستان، نیروهای انتظامی و نظامی در ستاد این فرماندهی رژه و صبحگاه مشترکی را برگزار کردند.
حسین قانع، هورگان: در این مراسم نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، رئیس دادگستری و تعدادی از خانواده‌های شهدای این نیرو و مسئولان حضور داشتند.

این صبحگاه با سان و رژه نیروهای انتظامی و نظامی آغاز شد و سپس سید خالد یوسفی فرمانده انتظامی شهرستان درباره فعالیت‌های این نیرو در برقراری نظم و تأمین امنیت شهروندان صحبت کرد.

سپس آیت ا... سید محمد فقیه امام جمعه شهرستان از اقتدار این نیرو و اقدامات تحسین برانگیز نیروهای انتظامی در تأمین امنیت شهروندان سخنانای را بیان کرد. 

اصغر مسعودی نماینده مجلس به عنوان سومین سخنران با بیان اینکه در کشور دچار مشکلاتی هستیم اما خوشبختانه با تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی و وحدت مردم در درون کشور مشکلی نداریم و این نیرو اقتدار همراه با عدالت را توأماً به اجرا در آورده است.

مهندس محمدرضا امیری به عنوان آخرین سخنران از تلاش‌های نیروهای انتظامی و نظامی در کشور  و در ایجاد امنیت برای هم کشور تشکر کرد و با برشمردن بیانات اخیر رهبری افزود: هر چند دشمنان خارجی تلاش‌های زیادی را برای نا امنی و براندازی نظام انجام دادهند اما با همت این نیروها مأیوس شده‌اند و نظام نیز از مواضع خود کوتاه نخواهد آمد.

فرماندار شهرستان درباره اهمیت اقدامات نیروهای انتظامی و تصمیمات این نیرو در هماهنگی کامل با اقدامات شورای تأمین شهرستان گفت: این نیرو با توجه به اشراف مقتدرانه و حمایت شهروندان بر دومین شهرستان استان از نظر وسعت احاطه کامل داشته و توانسته امنیت تک تک شهروندان این خطه از کشور را تأمین کند.  

در ادامه به تعدادی از منتخبان این نیرو جوایزی داده شد و سپس میهمانان از نمایشگاه‌های مختلف اقدامات و فعالیت‌های این نیرو که در میدان صبحگاه برپا شده بود بازدید کردند.

همچنین در همین روز دانش‌آموزان دبیرستان آیت‌اله کاشانی از نمایشگاه ناجا و دیدار مدیر آموزش و پرورش با فرماندهی انتظامی شهرستان نی‌ریز دیدار کردند.







نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها