تعداد بازدید: ۱۴۴۵
کد خبر: ۵۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۰ - 2018 06 October
آیت‌ا... فقیه در مراسم نماز جمعه:
امام‌جمعه نی‌ریز مشکلات امروز جامعه را ناشی از عمل نکردن به برنامه‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری دانست و گفت: همین باعث شده که نسل جوان ما گرفتار شود.
عابد نعمتی، هورگان: آیت‌ا... سید محمد فقیه در خطبه‌های نماز‌جمعه ۱۳ مهر گفت: اگر طبق برنامه امام(ره) و مقام معظم رهبری عمل کرده بودیم، این طور گرفتار نمی‌شدیم و نسل جوان ما گرفتار نبودند.

خطیب جمعه نی‌ریز اضافه کرد: هر چه ما در انجام وظایف خود مسامحه کنیم، ضرر می‌کنیم و آب به آسیاب دشمن می‌ریزیم. نتیجه مسامحه، آلودگی و حاکمیت اشرافیت، تجملات و فساد بر جامعه است و این که عده‌ای محروم و مظلوم می‌شوند.

امام‌جمعه نی‌ریز در ادامه اظهار داشت: گران‌فروشی، احتکار و مردم را آزار دادن شرط مسلمانی نیست. نوسانات اخیر در جامعه امتحان الهی برای همه مردم است. کسانی که بازار اسلام را به هم می‌ریزند، دشمن خدا، قرآن و استقلال مملکت‌اند .برخی در این شرایط فکر می‌کنند ایران تسلیم زور می‌شود؛ اما باید بدانند عزت از آن خداست. پشتیبان ما خداست و قرآن می‌گوید کسی که خدا با او باشد ترسی ندارد.

در بین دو نماز، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نی‌ریز به مناسبت هفته نیروی انتظامی سخنرانی کرد. سرهنگ سیدخالد یوسفی به کشف ۳ تن و ۲۵۰ کیلو انواع مخدر از ابتدای امسال اشاره کرد که به گفته وی نسبت به سال گذشته ۲۹ درصد افزایش کشفیات را نشان می‌دهد.

 وی گفت: از ابتدای امسال ۳۳۸۷ بار تلفن ۱۱۰ به صدا درآمده که ۱۴۲۶ مورد آن عملیاتی و در راستای جرائم مختلف بوده است.

یوسفی همچنین به برگزاری اولین یادواره شهدای نیروی انتظامی که پنجشنبه ۱۹ مهرماه با همکاری پایگاه بسیج کوی امام مهدی در پارک نماز برگزار می‌شود اشاره کرد و در جای دیگر از سخنان خود گفت: محورهای مواصلاتی ورودی و خروجی شهرستان کاملاً امن است و همکاران ما پوشش خوبی داده‌اند و رانندگان به پشتوانه این امنیت می‌توانند با خیال آسوده حرکت کنند.

گفتنی است در حاشیه مراسم نماز‌جمعه، میز خدمت نیروی انتظامی برگزار شد و در این میان تعدادی از مردم مشکلات انتظامی خود را با پلیس در میان گذاشتند.

همچنین در بین دو نماز و به مناسبت روز آتش‌نشانی، با اهداء لوح توسط شهردار و شورای شهر نی‌ریز، از آتش‌نشانان نی‌ریزی تقدیر شد.






نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها