تعداد بازدید: ۲۳۲۳
کد خبر: ۵۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳ - 2018 19 September
مراسم عصر تاسوعای حسینی + تصاویر
امام جمعه نی‌ریز در مراسم عصر تاسوعای حسینی، قیام امام حسین را برای ایجاد امر به معروف و نهی از منکر و عدالت اجتماعی در جامعه دانست تا به گفته ایشان بیت‌المال مسلمین غارت نشود.
عابد نعمتی، هورگان: آیت‌ا... فقیه که در جمع عزاداران حسینی و در محوطه مسطح شده روبروی گلزار شهدا سخنرانی می‌کرد، خواستار ایجاد همراهی و همدلی بین دولت و مردم شد و گفت: «متأسفانه الان کارد به استخوان رسیده و ارزش پول ملی ما سقوط کرده است. بازار نوسان دارد و متزلزل است و مردم دلهره دارند. باید مشکل مملکت حل شود. اما متأسفانه عده‌ای مسامحه و تنبلی کردند و عده‌ای مفسد و آلوده بردند و خوردند و غارت کردند.»

ایشان افزود: «ما می‌خواهیم اسلام در کشور پیاده شود. انقلاب برای نجات محرومان بود. مردم برای این انقلاب خون دادند؛ اما عده‌ای داخل مملکت سوء استفاده می‌کنند و می‌خواهند به اسلام ضربه بزنند و همه مشکلات را گردن ولایت فقیه بیاندازند.»

عضو خبرگان رهبری گفت: «همه مشکلات تقصیر آمریکا نیست؛ مدیریت جامعه باید درست شود. مسئولان باید خودشان را اصلاح کنند؛ چرا که حقوق مردم دارد پایمال و به آنها ظلم می‌شود.»

ایشان همچنین گفت: «این فاصله طبقاتی و رشوه و زیرمیزی یعنی چه؟ امام قیام کرد که تبعیض و فساد باشد و به مردم ظلم کنند؟ حکومت اسلام یعنی حکومت عدل.»

پیش از سخنرانی آیت‌ا... فقیه، مراسم نوحه‌خوانی هیئتهای عزاداری از ساعت ۵ عصر در محوطه مسطح شده روبروی امامزادگان شروع شد و تا ساعت ۶ و ۱۵ دقیقه ادامه داشت. سپس حجت‌الاسلام سید‌جواد فقیه امام جمعه موقت نی‌ریز مداحی و نوحه خوانی کرد و همه عزاداران یکصدا به عزاداری سید و سالار شهیدان پرداختند.









نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها