تعداد بازدید: ۲۲۸۹
کد خبر: ۵۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳ - 2018 14 September
مرحله دوم همایش 2 روزه رزمایش اقتدار سپاهیان حضرت محمد(ص) با حضور گسترده بسیجیان شهرستان و همزمان با شهرهای دیگر استان از عصر پنجشنبه 22 شهریور ماه آغاز شد.
این همایش گسترده  توسط گردانهای بیت المقدس بسیج  شهرستان از عصر پنجشنبه آغاز و تا عصر جمعه 23 شهریور در منطقه عمومی نی ریز ادامه پیدا می کند. رزمایش سالجاری همانند سالهای گذشته به منظور توانمند سازی عملیاتی نیروهای بسیج  صورت می گیرد. رزمایش امسال که مزین به نام محمد رسول خدا است؛ با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت آغاز گردید و در آن انواع تاکتیک های دفاعی بسیج، قابلیت های رزم شبانه و غیرو در مقابله با تهدیدهای متصور به اجرا در خواهد آمد. 

 در این همایش بسیجیان بخش های مرکزی و پشتکوه حضور داشتند. رزمایش نخست از حوزه مقاومت شهید سرافراز آغاز و تا گلزار شهدای نی ریز ادامه پیدا کرد. نیروهای بسیج و سپاه در گلزار شهدا همراه با نیروهای انتظامی شهرستان مراسم نظامی میثاق با شهدا را بجا آورده و سپس بسیجیان به منطقه رزمایش در پادگان قدس سپاه اعزام شدند. 

لازم به ذکر است که با حضور بازرسانی از استان و ستاد کل بسیج پارامترهای نظامی و نحوه عمل نیروی بسیج در این رزمایش مورد سنجش قرار خواهد گرفت



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها