تعداد بازدید: ۲۶۵۱
کد خبر: ۵۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸ - 2018 12 September
شهر فرنگ
دیدن این فیلم برای کودکان زیر ١٢ سال توصیه نمی‌شود

لاتاری سومین فیلم پر فروش تاریخ ‌سینمای ایران در سال ١٣٩٧ است. فیلمی به کارگردانی محمدحسین مهدویان که دو فیلم «ماجرای نیمروز» و «ایستاده در غبار» را در کارنامه دارد.
در این فیلم  ساعد سهیلی، جواد عزتی، حمید فرخ‌نژاد، هادی حجازی‌فر، نادر سلیمانی، مهسا باقری و زیبا کرمعلی نقش آفرینی می‌کنند.

خلاصه فیلم
امیرعلی و نوشین دو جوان بیست ساله هستند و یکی دو سال قصد ازدواج با یکدیگر را دارند. خانواده‌ها چندان موافق نیستند. آنها صبر پیشه کرده‌اند تا به مرور زمان رضایت خانواده‌هایشان را جلب کنند. آن دو یک رؤیای مشترک دارند؛ برنده شدن در لاتاری و دریافت گرین کارت آمریکا، اما نوشین به واسطه دوست پدرش به دبی می‌رود. پس از مدتی امیرعلی خبر‌دار می‌شود نوشین خودکشی کرده است.

کجا باید برم
روزبه بمانی با اجرای تیتراژ «کجا باید برم» ویژه این فیلم هم فیلم را تأثیرگذار کرد و هم جای پای خود را در میان خوانندگان مطرح پاپ باز کرد.
وی در سال‌های فعالیتش با بسیاری از خوانندگان مشهور ایران کار کرده و چند بار در نظرسنجی‌های معتبر به عنوان «بهترین ترانه‌سرای سال» دست یافته ‌است. او در تیتراژ برخی برنامه‌های تلویزیونی به دلیل ممنوع الاسم بودن، از نام‌های مستعار «بهزاد بمانی»و «بهروز بمانی» استفاده کرده‌است.

فروش فوق‌العاده
این فیلم در گیشه به فروش جالب توجه ١٥ میلیارد تومانی دست یافت و علی‌رغم اینکه فیلم، درام تلخ و ویژه بزرگسالان بود مورد استقبال قرار گرفت.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها