تعداد بازدید: ۲۰۶۲
کد خبر: ۵۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰ - 2018 09 September
دو تبعه غیر مجاز افغانی که در یکی از مغازه‌های شیرینی فروشی نی‌ریز مشغول به کار بودند توسط نیروی انتظامی دستگیر و تحویل اردوگاه طرد اتباع بیگانه شدند.
به گزارش نی‌ریزان فارس و به گفته یک منبع آگاه، خبر حضور 2 تبعه غیر مجاز افغان که در یک شیرینی فروشی در شهرستان نی‌ریز مشغول به کار بودند به نیروی انتظامی داده شد و با دستور قضایی این دو فرد در غروب چهارشنبه 14 شهریورماه دستگیر شدند.

 این منبع افزود: متأسفانه این 2 کارگر از مدتها قبل بدون مجوز کار و حتی مجوز بهداشتی در کارگاه این شیرینی فروشی در شهر نی ریز مشغول به فعالیت بودند.این اتباع دستگیر شده و روانه اردوگاه اتباع بیگانه برای طرد از کشور شدند و پرونده ای برای مالک این مغازه به دلیل به کارگیری اتباع غیر مجاز و همچنین جهت تخلفات بهداشتی گشوده شد.

لازم به ذکر است که افراد برای کار در مراکز تهیه و فروش مواد غذایی نیاز به گواهی سلامت دارند تا باعث بیماری دیگران نشوند. این افراد غیر ایرانی اصلاً مجوز اشتغال به کار نداشتند تا بتوانند گواهی سلامت دریافت کنند و صاحبکار مربوطه نیز بدون توجه به سلامتی شهروندان این 2 تبعه را در کارگاه تولید شیرینی خود به کار گمارده بود.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها