تعداد بازدید: ۲۴۳۹
کد خبر: ۵۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ - 2018 08 September
مرحله نخست رزمایش سپاهیان حضرت محمد با حضور گروههای مختلف جهادی بسیج و پایوران سپاه نی ریز به مدت 2 روز در مجموعه روستاهای تل مهتابی برگزار شد.
نخستین مرحله از رزمایش 2 مرحله ای سپاهیان حضرت محمد (ع) با اعزام گروههای جهادی در شهرستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد. مرحله دوم این رزمایش که عملیاتی و نظامی است به زودی در نی ریز برگزار خواهد شد. در مرحله نخست رزمایش سپاهیان حضرت محمد که روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 14 و 15 شهریورماه در روستاهای چهارگانه تل مهتابی برگزار شد. 9 گروه جهادی در قالب بسیج های دانشجویی،دانش آموزی،پزشکان، مهندسان،طلاب، بسیج محلات، جامعه کوثر، صدیقه طاهره و پایوران سپاه، این رزمایش عمرانی، اعتقادی، فرهنگی و آموزشی را در 2 گروه خواهران و برادران برگزار کرده و به جامعه هدف این روستاها خدمات ارائه دادند . این رزمایش 2 روزه با همکاری کمیته امداد امام خمینی، شبکه دامپزشکی شهرستان و تعدادی از اصناف و نیکوکاران شهرستان برگزار شد.

 کارشناسان حاضر در این مجموعه روستاها و در این بخش کمتر برخوردار شهرستان، گروههای جهادی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و تهدیدهایی موجود این منطقه را انتخاب کرده و با همکاری کمیته امداد خدمات رسانی به محرومان این منطقه را آغاز کردند. در این 2 روز 9 گروه از گروههای جهادی بسیج سپاه ناحیه نی ریز، خدماتی چون ساختن منازل،  حمام و سرویس های بهداشتی، ارائه خدمات بهداشتی و فرهنگی، کلاسهای آموزشی و فرهنگی و خدمات  مشاوره ای را به ساکنان این روستاها ارائه دادند. حتی نوشت افزار و لباس های فرم مدارس دخترانه نیز در این 2 روز با قیمت مناسب در اختیار دانش آموزان دختر و پسر قرار گرفت. شایان ذکر است که انجام عملیات ساختمانی که به طول بیانجامد به مرور تنها ظرف چند هفته انجام و به پایان خواهد رسید. حتی در این راستا گاهی به حل مشکلات اشتغال، خانوادگی و معیشتی خانواده ها نیز در این طرح و طرح های مشابه اقدام می شود.

 لازم به ذکر است که شهرستان نی ریز از شهرستانهای پیشرو در ارائه خدمات به مناطق کمتر برخوردار و محروم می باشد و حتی اکیپ هایی به مناطق زلزله زده کرمانشاه فرستاد و همچنین طرح هایی را در شهرستان اجرا کرده است.



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها