تعداد بازدید: ۳۳۶۲
کد خبر: ۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶ - 2016 04 September
با حضور نیافتن 4 نفر از اعضای شورای شهر برای دومین بار پیاپی در یک هفته گذشته جلسه انتخاب هیئت رئیسه رسمیت نیافت و تشکیل نشد.
هورگان:دومین جلسه در ظهر یکشنبه 14شهریورماه ساعت 13:30 با حضور فرماندار تشکیل شد اما با حضور نیافتن رحیم فنون، سیدعلاالدین فقیه، محمدرضا شاهمرادی و علی‌رضا بذرپاش جلسه رسمیت نیافت.

اعضای حاضر همچون جلسه هفته پیش شامل احمد پاکنژاد، حجت‌الاسلام امیر جنگجو، علی فخاری، اکبر رحمتی و سجاد شاهسونی بودند.

با رسمیت نیافتن این جلسه طبق قانون شوراهای اسلامی مراتب توسط فرماندار به شورای حل اختلاف استان جهت تصمیم گیری ارجاع خواهد شد.

به هر شکل تشکیل نشدن شورا موجب اخلال در روند کار شهرداری خواهد شد که اعضا باید پاسخگوی آن باشند چون از 12 شهریور به بعد هیئت رئیسه قبلی دارای اعتبار قانونی نیست و لذا شورای شهر برای هیچ برنامه‌ای نمی‌تواند تشکیل جلسه بدهد.



غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
0
خخخخخخخخخخ هههههههههههههههه ای وای بر ما مردم با این انتخابمون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
0
از ماست که برماست .
واقعا جای تاسف دارد منتخبین مردم کاری که نکردید جهت تحقق وعده هاتون حداقل یک سال باقی مانده را با قهر و اعتراض بهم به مردم بیچاره توهین نکنید با این روند انتخاب هیات رییسه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
0
0
با این نماینده هایی که ما تحویل جامعه دادیم معلومه نی ریز هم به هیچ کجا نمی رسه خواهش می کنم یک جلسه بزارید تا بفهمیم این اعضای شورا در این ۴ سال چه کار برای ما نی ریزی ها کردند
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها