تعداد بازدید: ۱۸۷۷
کد خبر: ۴۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵ - 2018 13 August
با همکاری اطلاعاتی مأموران انتظامی نی‌ریز و داراب:
در یک عملیات گسترده اطلاعاتی مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر نی ریز و داراب مقدار 248 کیلو تریاک به همراه 2 خودرو از قاچاقچیان کشف و یک قاچاقچی نیز دستگیر شد.
حسین قانع: بنا بر اعلام رئیس دادگستری شهرستان نی ریز، پلیس مبارزه با مواد مخدر نی‌ریز در یک کار گسترده اطلاعاتی- پلیسی از انتقال یک محموله بزرگ مواد مخدر از استانهای شرقی کشور به مرکز استان آگاه شدند.

 حجت الاسلام مهدوی گفت: مأموران در ادامه اقدامات اطلاعاتی از زمان انتقال محموله  و مسیر تردد این محموله مطلع شدند مسیر انتقال به دلیل شدت کنترل های محور سیرجان – نی‌ریز فقط در قسمتی از حوزه استحفاظی شهرستان بود و قاچاقچیان برای انتقال محورهای کوهستانی شهرستان داراب را در نظر گرفتند. برای کنترل  و اشراف دقیق بر عملیات، پلیس مبارزه با مواد مخدر داراب نیز در جریان قرار گرفت و هماهنگی های لازم صورت گرفت. این محموله سرانجام در دقایق نخستین پنجشنبه 18 امرداد وارد مسیر مشخصی گردید. پژو 405 حامل مواد مخدر با سرعت بسیار زیاد وارد تور اطلاعاتی مأموران شد. با کنترل نامحسوس خودرو اسکورت محموله نیز مشخص شد. سرانجام در زمانی که از سرعت خودرو در محور کوهستانی کاسته شد. مأموران به هر 2خودرو دستور توقف دادند. رانندگان با بی توجهی برای فرار در تاریکی شب اقدام کردند. لاستیک های هر دو خوردو با شلیک گلوله زده شد. 2 سرنشین خودرو اسکورت با استفاده از منطقه کوهستانی بودن منطقه و با جا گذاشتن خودرو به کوهها متواری شدند. راننده خودرو حامل محموله نیز اقدام به فرار کرد که پس از مدتی کوتاه در کوهها دستگیر شد. 

 در این عملیات مقدار 248 کیلو تریاک از قاچاقچیان کشف و 2 پژو 405 نیز توقیف گردید. متهم دستگیر شده از اهالی استان فارس بوده و تلاش برای دستگیری دیگر متهمان در جریان است.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها