تعداد بازدید: ۲۰۲۶
کد خبر: ۴۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸ - 2018 11 August
در برخورد یک پراید با موتور سیکلت که شب گذشته ( جمعه 19 امرداد) در نزدیکی تفرجگاه آبادزردشت رخ داد. 2 جوان موتور سوار با وضعی وخیم به مراکز درمانی فارس اعزام شدند.

 ساعت 19 جمعه 19 امرداد خبر یک تصادف در مسیر تفرجگاه آباد زردشت به اورژانس 115 نی ریز اعلام شد. تکنسین های اورژانس 3 جوان 24تا 28 ساله را که از قسمت پای چپ دچار آسیب بودند و 2 نفرشان در قسمت های ران و زانوی پای چپ دچار وضعی وخیم بودند مشاهده کردند. این جوانان کمک های اولیه را دریافت کرده و با دو آمبولانس به بیمارستان شهدای نی ریز منتقل شدند.

مصدومان نسبت فامیلی داشته و دو نفرشان بعد از دریافت خدمات درمانی به دلیل نبود متخصص ارتوپدی در ساعات نخستین بامداد شنبه 20 امرداد به بیمارستان شهید رجایی شیراز برای تکمیل درمان اعزام شدند.

 شنیده ها حکایت از این است که این موتور سیکلت در مسیر تفرجگاه آبادزردشت از سمت شمال به جنوب در حرکت بوده و پرایدی که با سرعت بسیار زیاد در جهت مقابل در حرکت است با شدت زیاد به سمت چپ موتور سیکلت برخورد کرده  و با صدمه به سرنشینان موتور سیکلت، فرار می کند و راننده پراید چند صد متر پایین تر با تلاش شهروندان متوقف می شود.

کارشناسان اورژانس 115 از شهروندان خواستند که در هنگام بروز حوادث مراتب زیر را رعایت کنند. خودروها و موتور سیکلتها در خیابانها و محورها مانع رسیدن آمبولانسهای اورژانس به محل حوادث نشوند زیرا در بعضی اوقات ثانیه ها نیز برای مصدومان حیاتی اند. هنگام حضور در بالای سر مصدومان در امور تکنسینها دخالت پزشکی نکنند. از خوراندن مایعات و خوراکی ها به مصدومان جداً خودداری کنند زیرا ا باعث مرگ این مصدومان خواهند شد. هر گونه دارو و مایعات از طریق تزریق و توسط تکنسین های اورژانس یا پرستاران و فقط با تشخیص پزشکان باید به مصدوم تزریق شود.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها