تعداد بازدید: ۲۴۰۹
کد خبر: ۴۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴ - 2018 10 August
در 2حادثه ترافیکی که در کمتر از 90 دقیقه در بخش قطرویه رخ داد. 8 نفر مصدوم و پدر و پسری نیز کشته شدند.

حسین قانع: دو حادثه رانندگی در بخش قطرویه و در کمتر از 90 دقیقه روی داده که در اثر این حوادث 8 نفر مصدوم و یک پدر و پسر کشته شدند.
مدیر اورژانس در باره این حادثه دلخراش که در محور روستایی بنه کلاغی- ریزآب در ساعت 20:15 پنجشنبه 18 امرداد روی داد می گوید : با اعلام خبر این حادثه که در محورهای روستایی و بین یک پراید و موتورسیکلت روی داد. پدر 55ساله موتور سوار و پسر 9 ساله او در دم کشته شدند. در این حادثه ترافیکی یک دختر بچه 6 ساله نیز دچار صدمه به سر گردید که به بیمارستان شهدای نی ریز  منتقل شد.
 محمد حسین کچویی درباره حادثه دیگری که عصر پنجشنبه در 5 کیلومتری محور قطرویه- سیرجان اتفاق افتاد؛ گفت: این پژو 405 از مسیر منحرف و در بیرون از جاده واژگون گردید. در این حادثه همگی سرنشینان دچار صدمه های جدی شدند. مصدومان حادثه 3 زن و 4 مرد بودند و بین 4 تا 44 سال سن داشتند. آنان دچار ضربه های مغزی، صدمه به قفسه سینه و شکستگی ران شده بودند. مصدومان با حضور تکنسین های اورژانس قطرویه، رودخور، مشکان و درمانگاه قطرویه کمک های اولیه و خدمات درمانی را دریافت کرده و همگی به بیمارستان شهدای نی ریز برای ادامه درمان منتقل شدند.
 به گفته فرمانده پلیس راه نی ریز، درباره حادثه برخورد موتورسیکلت و پراید هنوز تحقیقات ادامه دارد و نتیجه بعداً اعلام خواهد شد.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها