تعداد بازدید: ۳۵۵۶
کد خبر: ۴۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵ - 2018 08 August
در تصادف دو خودرو که نیمه شب گذشته در محور نی‌ریز - سیرجان رخ داد، 2 نفر از سرنشینان هر دو خودرو کشته و 2 نفر دیگر مصدوم شدند.
حسین قانع، هورگان: بنا بر اعلام مدیر اورژانس 115 نی‌ریز، در ساعت 23 شب  گذشته (16 اَمرداد) یک حادثه دلخراش رانندگی در کیلومتر24 محور قطرویه - سیرجان رخ داد و 2 خودرو پژو 405 و پراید به هم برخورد کردند.

محمد‌حسین کچویی گفت: با  اعلام این خبر به مرکز پیام اورژانس نی‌ریز، آمبولانس اورژانس قطرویه به محل حادثه فرستاده شد. با حضور تکنسینهای اورژانس در محل مشاهده شد 2 مرد 50 ساله و 35 ساله که رانندگان پژو 405 و پراید و به ترتیب از اهالی زاهدان و سیرجان بودند، در دم کشته شده‌اند.

2 نوجوان 13 ساله نیز که از سرنشینان پژو و زاهدانی بودند، بشدت مصدوم شده و بیقرار بودند. مصدومان با دریافت کمکهای اولیه به اتفاقات بیمارستان شهدای نی‌ریز منتقل شدند.  این دو نوجوان با هم نسبت فامیلی داشتند و یکی از آنها فرزند راننده فوت شده پژو 405 بود. 

بنا بر اعلام سرگرد محمد‌جواد جوانمردی فرمانده پلیس راه نی‌ریز، در مسیر سیرجان - قطرویه یک کامیون کشنده حمل سوخت دچار ریزش شدید گازوئیل بوده و حدود 10 کیلومتر از سطح جاده را بشدت لغزنده کرده بود. به همین دلیل، سر یکی از پیچها پراید با پژو که در جهت مخالف در حرکت بود برخورد کرده و این حادثه را رقم زده بود.

سرگرد جوانمردی بیان علت اصلی تصادف را به بعد از اتمام تحقیقات فنی موکول کرد.



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها