تعداد بازدید: ۲۹۴۰
کد خبر: ۴۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹ - 2018 06 August
جوانی که بعد از ظهر امروز با همراهی دوستانش برای شنا وارد حوضچه یک معدن متروکه در مجموعه معدنی قلعه بهمن شده بود جان باخت

 حسین قانع: بنا به گفته یک منبع آگاه در بعد از ظهر امروز (دوشنبه 15 اَمرداد) سه جوان برای شنا وارد حوضچه یک معدن سنگ در مجموعه معدنی قلعه بهمن می‌شوند. این جوانان در حال شنا بودند که یکی از آنها که 25 ساله و به نام (ح - ص) بوده، به زیر آب می‌رود و بالا نمی آید. تلاش دوستانش برای نجات او به جایی نمی رسد و غرق می شود. 

بلافاصله با اورژانس شهرستان تماس گرفته می شود. اما ورود به این حوضچه های مرگبار بدون وسایل ویژه و تجهیزات ایمنی ممکن نبوده. با حضور هلال احمر وسپس آتش نشانی نی ریز، یک آتش نشان داوطلب به نام سید جواد میر افضلی با رعایت جوانب ایمنی به درون حوضچه گل آلود می‌رود و بعد از حدود 20 دقیقه تلاش در ساعت 17:30 و حدود 2 ساعت بعد از اعلام غرق شدگی به اورژانس، جنازه این جوان بیرون آورده می شود.

امسال  دومین بار است که این حوضچه ها قربانی می‌گیرد و در 4 سال گذشته هر سال با موارد مشابه در گورابها و حوضچه‌های آب مواجه بوده‌ایم. این حوضچه ها مملو از گل و لای چسبنده بوده و شنا در آنها خطرناک است. 
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها