تعداد بازدید: ۲۱۹۳
کد خبر: ۴۷۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲ - 2018 22 July
برای هفتمین سال پیاپی؛
به مناسبت دهه کرامت و با حضور خادمان آستان قدس رضوی، جشن بزرگ میلاد نگین تابناک طوس با حضور بیش از ۴۰۰۰ نفر در شهرستان نی‌ریز برگزار شد.
بیتا فسایی، هورگان: با همت اهالی محله کوی شهید بهشتی، پایگاه مقاومت بسیج، پایگاه هاجر و با حضور امام جمعه موقت نی‌ریز و برخی از مسئولان جشن خیابانی میلاد نگین تابناک طوس جمعه ۲۹ تیرماه به مناسبت ولادت امام رضا(ع)برگزار شد.

در این جلسه یکی از مبلغان اعزامی از مشهد مقدس یادآور شد:  سبک زندگی رضوی شاخصه‌ها و نشانه‌های بسیار بالایی را شامل می‌شود و رأفت و مهربانی حضرت رضا (ع) در بین تمامی صفاتی آن حضرت برتری دارد. 

یکی از نزدیکترین راه‌هایی که می‌توان به سبک زندگی رضوی نزدیک شد، ترویج محبت و ابراز آن نسبت به یکدیگر است.

این مراسم هرساله همراه با اعزام خدام آستان قدس رضوی و شاهچراخ در قالب کاروان «زیرسایه خورشید» باهدف توسعه فرهنگ رضوی و انتشار معنویت از پایگاه معنوی ایران  یعنی خراسان رضوی و همچنین ترویج زیارت ائمه معصومین(ع) برگزار می‌شود.

مهم‌ترین برنامه‌های این کاروان برگزاری ازدواج آسان، عیادت از بیماران و کودکان بهزیستی و بازدید از صحن امامزادگان و گلزار شهدا بود.

گفتنی است بیش از 4000 نفر در این جشن حضور داشتند. 

برافراشتن پرچم آستان قدس رضوی، مولودی خوانی، اجرای ترانه توسط رضا نیک فرجام، نورافشانی، عریضه نویسی و... از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.







نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها