تعداد بازدید: ۱۹۹۱
کد خبر: ۴۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱ - 2018 14 July
همزمان با هفته حجاب و عفاف و ولادت حضرت معصومه(س) مراسم مدافعان حریم خانواده با حضور مسئولان و مردم جمعه ۲۲ تیر، در محل پارک معلم برگزار شد.
بیتا فسایی: این مراسم با هدف تشویق و تبلیغ فرهنگ عفت و پاکدامنی، مطالبه‌گری از مسئولان برای تلاش بیشتر در زمینه تحیکم بنیان خانواده برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدجواد فقیه امام جمعه موقت، نقش زنان را در جامعه اسلام بسیار تأثیرگذار دانست و گفت: بانوان مدافعان حریم خانواده، حفظ ارزش‌ها و حرمت‌ها بوده و وظایف مهمی در این موضوع ارزشی دارند. سعادت و شقاوت هر امت به دست زنان است.

وی مهم‌ترین مسئله دین را نگرش و اعتقادات عنوان کرد و افزود: نگرش و اعتقادات مهم‌ترین مسئله اسلام است. اگر جامعه از نظر مسائل اعتقادی ضعیف باشد به نابودی کشیده می‌شود. همانطور که می‌بینید دشمن با ترفندهای مختلف قصد نفوذ و ضربه زدن به مبانی اعتقادی ما را دارد.

وی ادامه داد:  حجاب مسأله مهمی است که از متن خانواده‌ها شروع می‌شود و بر همین اساس رعایت حجاب برای زنان و مردان لازم است.

حجاب تنها در نوع پوشش و لباس نیست. حفظ حیاء و عفت از حجاب ظاهری مهم‌تر است.

اصغر مسعودی نماینده مجلس حفظ حجاب و عفاف را مهم‌ترین مسئله جامعه عنوان کرد و گفت: حجاب حق خداست. خداوند زن را مظهر احساس و عاطفه آفریده است.نه بی‌بندباری و فساد.

متأسفانه در جامعه ما در بحث حجاب کوتاهی شده است. رسانه ما فرهنگِ حجاب و عفاف و سیمای اسلامی را به درستی ارائه نکرده است.

وی همچنین گزارشی از عملکرد خود در مجلس ارائه داد و افزود: من به عنوان نماینده پیگیر حقوق تضییع شده شهرستان هستم.

نی‌ریز شهر سنگ و بهشت زمین شناسی است. طبق قانون حقوق معادن باید به شهرستان نیز داده شود.

کارخانه گل گوهر به عنوان یک کارخانه آلوده کننده هوا باید یک درصد فروش را به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بدهد که متأسفانه ۴۰ سال است که این حق از شهرستان گرفته شده.

وی گفت: ۴ سالن ورزشی ناتمام شهرستان و ۸ زمین چمن مصنوعی تا آخر سال به بهره‌برداری می رسد.

در پایان مراسم بیانیه حجاب و عفاف قرائت و به ۱۰ نفر از برگزیدگان مسابقه «چادرهای آسمانی» لوح تقدیر و جوایز اهداء شد.










نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها