تعداد بازدید: ۲۶۶۰
کد خبر: ۴۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰ - 2018 11 July
فرماندار نی‌ریز در همایش دهیاران فارس به عنوان یکی از 3 فرماندار نمونه استان تقدیر شد.
استاندار فارس در این همایش گفت: دهیاران و شورای روستا باید به دنبال فراهم کردن زمینه تولید و اشتغال در روستاها باشند زیرا رمز ماندگاری مردم در روستاها ایجاد اشتغال است.

اسماعیل تبادار با بیان اینکه اگر مردم صداقت را در رفتار و گفتار مدیران ببینند با مدیران همراه خواهند شد، عنوان کرد: قبلاً دهیاران به دنبال آسفالت کردن کوچه‌های روستا، ساخت میدان و بلوار بودند اما در حال حاضر دهیاران و شورای روستا باید به دنبال فراهم کردن زمینه تولید و اشتغال در روستاها باشند زیرا نگاه دهیار به زمینه‌سازی اشتغال بسیار پسندیده‌تر از ساخت یک پارک است.  

وی با بیان اینکه از بدو تأسیس شوراها تاکنون 20 هزار میلیارد تومان به روستاها تزریق شده است که 15 میلیارد تومان از آن در دولت تدبیر و امید بوده است، گفت: اعتبارات اگر در جای خود تزریق شوند بهترین بهره از آنها گرفته می‌شود.

استاندار فارس با بیان اینکه 92 درصد از مصرف آب در بخش کشاورزی است و چاه‌های 40 متری فارس به عمق 400 متری رسیده است بنابراین باید در همه بخش‌ها در مصرف آب صرفه‌جویی کرد،  اظهار داشت: کمبود آب در کمبود برق نیز تأثیر داشته است و در حال حاضر ما 5 هزار مگاوات کمبود برق داریم.

وی با تأکید بر صرفه‌جویی در مصرف برق، گفت: 18 درصد از تولید برق از طریق سدها بوده که به دلیل کمبود آب پشت سدها این 18 درصد محقق نمی‌شود و با این اوصاف باید نیروگاه‌های خورشیدی در استان فارس افزایش یابد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها