تعداد بازدید: ۲۱۹۸
کد خبر: ۴۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱ - 2018 05 July
دکتر مسعودی از صندلی ۲۶۷ مجلس به وزرای اقتصاد، راه، صنعت، معدن و تجارت و نیرو تاخت.
نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی گفت:  امروز که استکبار جهانی با قلدری و نقض پیمان وارد معرکه شده، ملت میهن اسلامی با همدلی، اتحاد، انسجام و استواری می‌تواند بر مشکلات غلبه کند. باید از دو دستگی و دو قطبی پرهیز کنیم.

دکتر مسعودی خطاب به وزیر اقتصاد گفت: پول ملی ارزش ملی است و برای حفظ و حراست از آن باید مردانه به میدان بیایید. باشگاه فوتبال، لاستیک خودرو وارد می‌کند؛ خودروساز، چای وارد می‌کند؛ شرکت خوراک دام و طیور، موبایل وارد می‌کند! اینها با تدبیر، عقل، منطق،  عرف و قانون  سازگاری ندارد. دستگاه‌های نظارتی و قضایی  باید قاطعانه با غارتگران بیت‌المال برخورد کنند. مردم مشکل دارند ولی عده‌ای شبانه میلیاردر می‌شوند.

دکتر مسعودی با خطاب قرار دادن وزیر راه گفت: فکری به حال جاده‌های پر خطر و مرگ آفرین کنید. هفته‌ای نیست که شاهد مرگ جوانی نباشیم و خانواده‌ای داغدار نشود. اگر بودجه ندارید لااقل از امکانات راه و شهرسازی  و راهداری استفاده کنید.

وی به وزیر صنعت گفت: هنوز حقوق معادن پرداخت نمی‌شود. اولویت واگذاری به افراد بومی داده نمی‌شود. گردش مالی معادن در بانک‌های شهرستان نیست. 

دکتر مسعودی به وزیر نیرو هم گفت: با توجه به طرح‌های پتروشیمی و توسعه پالایشگاه‌ها و فولاد اقدام لازم برای انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس را انجام دهید.

متأسفانه مردم ما علی‌رغم اینکه در کنار سد چشمه عاشق با میلیون‌ها لیتر آب قرار دارند، عملیات انتقال آب را چرا به تأخیر می اندازد؟ 

وی در پایان از مسئولان خواستار شروع صرفه‌جویی در مصرف برق از نهادها و ادارات دولتی شد. 


غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
0
0
سلام جناب دکتر مسعودی ممنون از تلاشهاتون برای شهرمون اما فکر نمیکنم با این تذکر و این حرفا دیگه قیمت دلار پایین بیاد یا دزدیا کمتر بشه.وضعیت از این حرفا خرابتره.چون مردم برای یک لقمه نان گرفتار شدن.مخصوصا تو شهر خودمون که ما شاهدش هستیم.پیروز باشید.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها