تعداد بازدید: ۲۳۰۴
کد خبر: ۴۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ - 2018 03 July
مدیر برق نی‌ریز از تداوم قطعی‌ها در نی‌ریز خبر داد و خواستار صرفه‌جویی مردم در پیک مصرف شد.
به گزارش هورگان؛ محمدجواد برهانی، دیروز 11 تیرماه را پرمصرف‌ترین روز در مصرف برق اعلام کرد و گفت: این در حالی است که سال گذشته 8 مردادماه با 55.442 مگاوات پیک مصرف بود اما امسال با توجه به شدت گرما اوج مصرف به تیرماه آمده و عدد 57.672 مگاوات در سطح کشور به ثبت رسیده است.

وی اعمال خاموشی‌ها در ساعت پیک مصرف یعنی از 12 تا 4 بعدازظهر را با شرایط فعلی منطقی دانست و گفت: اگر صرفه‌جویی انجام نشود و از وسایل پرمصرف در این پیک ساعت استفاده شود امکان افزایش قطعی‌ها امکان دارد و شاید بیش از یک مورد هم به ثبت برسد.

برهانی همچنین تأکید کرد که این قطعی‌ها هیچ ارتباطی به توزیع برق استان و نی‌ریز ندارد. وی گفت: اعمال قطعی‌ها سراسری می‌باشد و آنها تصمیم می‌گیرند که چه زمان و در کدام مکان‌ها قطعی‌ برق اعلام شود.

وی با ابراز تأسف از اینکه ایران پس از آمریکا و روسیه پرمصرف‌ترین کشور برقی جهان می‌باشد گفت: ما تجربه بحران این چنینی را در سال 1387 داشته‌ایم و امیدواریم که با مصرف بهینه خاموشی‌ها کمتر شود اما پیش بینی‌ ما تا 15 شهریورماه می‌باشد.
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
0
0
ما یه همسایه داریم همیشه لامپ حیاطشون روشن هست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
0
0
اگه ایران دچار کمبود برق هست. چرا برق صادر میکنه؟
حسبن
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
0
0
لطفا همین جوری که کمبود برق حرف میزنید از کمبود اب و صرفه جویی در مصرف آب بگید که اگر یک روز اب نباشه چه مشکلاتی بیشتری به وجود میاد پس باید بصورت جدی و عزم ملی در مصرف آب صرفه جویی کنیم ،زندگی بدون اب برابر با مرگ هست ،زندگی بدون برق فقط سخت میشه
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها