تعداد بازدید: ۳۱۲۳
کد خبر: ۴۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ - 2018 10 June
نوجوان افغانی که خواهرش را به قتل رسانده بود در کمتر از 48 ساعت دستگیر شد.
حسین قانع، نی‌ریزان فارس: به گزارش هورگان بنا به گفته فرمانده انتظامی نی ریز در ساعت 2:30 بامداد پنج شنبه 17 خرداد خبر قتل یک دختر نوجوان افغانی در منزلی در شهر نی ریز به کارآگاهان پلیس آگاهی اعلام شد.

سرهنگ سید خالد یوسفی گفت: بلافاصله کارآگاهان پلیس در صحنه حاضر شدند و با حضور دادستان و بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب در محل وقوع قتل دستورات لازم داده شد. این دختر 18 ساله با چندین ضربه کارد به قتل رسیده بود و آلت قتاله نیز که یک کارد آشپزخانه بود در محل وقوع جرم پیدا شد. همه نشانه ها حکایت از وقع قتل توسط یک آشنا داشت. 

با تکمیل مدارک و با انجام تحقیقات و بازجویی از اعضای خانواده و پس از گذشت ساعاتی از وقوع قتل، شک کارآگاهان متوجه برادر فراری مقتول شد و تحقیقات برای دستگیری او آغاز گردید.

سرانجام عصر جمعه 18 خرداد، کارآگاهان پلیس آگاهی نی‌ریز با اخذ نیابت قضایی در شیراز حاضر شدند و قاتل را در مخفیگاهی در این شهر دستگیر کرده و به نی ریز منتقل کردند. قاتل که برادر کوچکتر مقتول است و قصد خروج از کشور را داشت، در کمتر از 48 ساعت پس از وقوع قتل دستگیر شد. او در بازجوئیها به انجام قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها