تعداد بازدید: ۲۵۴۶
کد خبر: ۴۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ - 2018 05 June
امروز صبح 15 خردادماه پیمانکاران فاضلاب در شهرداری نی‌ریز در برابر فرماندار، شهرداری، رئیس شورای شهر، رئیس آبفا شهری، و معاون نظارت بر پروژه به بیان عملکرد خود در فاضلاب نی‌ریز پرداختند.
هورگان: عدم انجام کار در سریع‌ترین زمان ممکن، آسفالت نشدن بسیاری از مسیرها، هم سطح نبودن مسیرهای حفاری شده، و چاله‌های ایجاد شده سبب شد تا مسئولان شهرستان به پیمانکاران تذکر جدی دهند.

در این جلسه پیمانکاران از سختی کار خود سخن گفتند. آنها حفاری‌های با عمق 8 متر، نامشخص بودن مسیرهای آب، گاز، و مخابرات سخن گفتند.

در این جلسه شهردار نی‌ریز گفت: مجوز حفاری ۵۲ درصد از کل پروژه صادر اما کمتر از ۳۰ درصد پروژه تحویل شهرداری شده است.

وی از مشکل تأمین قیر مورد نیاز ترمیم‌ها هم سخن به میان آورد و تعمیر پالایشگاه‌ها، شرایط اقتصادی و اعتصاب کامیون‌داران را مواردی دانست تا قیر در زمان ممکن تحویل نشود.

رئیس شورای شهر نی‌ریز عملکرد فاضلاب را مثبت ارزیابی کرد اما رعایت حقوق شهروندی را یکی از نکات منفی و کلیدی رعایت نشده توسط پیمانکاران دانست و از پیمانکاران خواست تا سرعت را فدای کیفیت نکنند.

در ادامه و پس از 2:30 ساعت جلسه نفس‌گیر مسئولان شهرستان از پروژه‌های فاضلاب نی‌ریز بازدید کردند و مهمترین نقاط منفی که موجب انتقاد شهروندان بود را به پیمانکاران گوشزد کردند.

فرماندار نی‌ریز در این بازدیدها درخواست کرد تا اگر ایرادات برطرف نشود کار تعطیل شود.

شرح این خبر را در هفته‌نامه نی‌ریزان فارس به تاریخ 20 خردادماه مطالعه نمایید. 






نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها