تعداد بازدید: ۱۶۵۶
کد خبر: ۴۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ - 2018 26 May
آیت‌ا... فقیه در مراسم نماز جمعه:
امام جمعه نی‌ریز با بیان این که شنیده می‌خواهند اداره راه و شهرسازی نی‌ریز را تبدیل به نمایندگی کنند، از این تصمیم ابراز نارضایتی شدید کرد.
عابد نعمتی / نی‌ریزان فارس: آیت‌ا... سیدمحمد فقیه در خطبه‌های نماز جمعه 4 خرداد، گفت که شنیده اداره کل راه و شهرسازی برنامه‌ای دارد که اداره نی‌ریز را تبدیل به نمایندگی کند. او از این تصمیم به شدت ابراز نارضایتی کرد و گفت: «مردم این شهر راضی نیستند.»

به بیان امام جمعه نی‌ریز، این حق شهری نیست که با 10 هزار کیلومتر مربع وسعت، 400 کیلومتر راه خاکی دارد.

صحبتهای آیت‌ا... فقیه در حالی است که به گفته یک منبع آگاه در اداره راه و شهرسازی، این مشکل با تلاشهای امام جمعه و نماینده مجلس حل شده و حکم ریاست این اداره صادر شده است.

گفتنی است در استان فارس 12 شهرستان دارای اداره و بقیه نمایندگی راه و شهرسازی هستند.
ایشان همچنینف عنوان داشت: «تا کی باید این همه راه خاکی داشته باشیم؟ چرا باید این همه سرمایه و ثروت در این شهرستان باشد و مردم خاک بخورند؟ مسئولان نظام حقوق مردم را رعایت کنند.»

خطیب جمعه نی‌ریز ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه(س)، از نمازگزاران خواست تا زندگی پیامبر اسلام(ص) و حضرت خدیجه(س) را الگوی زندگی خود قرار دهند و در همه مراحل زندگی پشتیبان و در کنار هم باشند.

آیت‌ا... فقیه گفت: «این همه اختلاف خانوادگی و نزاع برای چه است؟ چه وضعیتی به وجود آورده‌اند که زن و شوهرها از هم جدا و فرزندان بدون سرپرست می‌شوند؟ نگذارید پرونده‌های طلاق این همه زیاد شود.»

عضو خبرگان رهبری سالروز میلاد امام حسن(ع) و روز اکرام را گرامی داشت و از نمازگزاران خواست تا سعی کنند در این ماه قلب و دلشان روزه باشد و از این فرصت طلایی استفاده کنند.

امام جمعه نی‌ریز افزود: «مراقب زبانتان باشید که گناهان کبیره زیادی بوسیله آن انجام می‌شود.»

ایشان در پایان خاطرنشان کرد: «وضع اقتصادی مردم خوب نیست و باید مراعات حالشان بشود. شما کاسب‌ها هم مراقب باشید و انصاف را رعایت کنید. چرا هر مغازه و هر جنسی باید یک جور نرخ داشته باشند؟ چه کسی باید جلوی اینها را بگیرد؟»
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها