تعداد بازدید: ۱۷۰۰
کد خبر: ۴۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳ - 2018 05 May
نماینده مجلس:
نماینده مجلس حقوق قانونی شهرستان نی‌ریز از معادن را میلیاردها تومان در ماه عنوان کرد.
عابد نعمتی / نی‌ریزان فارس: دکتر اصغر مسعودی که در مراسم نماز جمعه 14 اردیبهشت صحبت می‌کرد، گفت: «اگر حقوق قانونی مردم را از معادن و کارخانجات بدهند، ما در شهرستان هیچ مشکلی نداریم. میلیاردها تومان در ماه حقوق قانونی این مردم است.»

وی با اشاره به این که سعه کرده در همه زمینه‌ها پیگیر مطالبات مردم باشد، به برخی از آنها اشاره کرد:

- در حوزه راه  بیش از 90 درصد خاکبرداری گردنه لای‌رز انجام شده است. همچنین یکی از راه‌هایی که نی‌ریز را از بن‌بست نجات می‌دهد، جاده بنه‌کلاغی - حاجی‌آباد است که بیش از 100 کیلومتر مسیر ما تا بندرعباس را کم می‌کند.

- تا فاز اول جاده خرامه 8 کیلومتر بیشتر باقی نمانده، ولی مشکل کمبود اعتبارات دولتی است و باعث می‌شود برخی پیمانکاران کار را تمام نکنند.

- در حوزه بهداشت، جلسه‌ای با رئیس ستاد فرمان اجرایی حضرت امام داشتم و کمبودهای نی‌ریز را گفتم. من مطالبات بیمارستان را پیگیری کردم و گفتم که اگر 10 میلیارد تومان بدهید، ما مشکلات آن راحل می‌کنیم و او قول بهره‌برداری از آن را در دهه فجر داد. همچنین با وجود توسعه بیمارستان شهدا و بخشهای آن، کمبود متخصص داریم.

- هنوز روستاهایی داریم که از نعمت گاز محروم‌اند. در آینده بیش از 50 تا 60 روستا گازکشی خواهد شد.

- در حوزه ورزش، زمین چمن مصنوعی استادیوم شهدا تا یکی دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین4 زمین چمن مصنوعی 20 در 40 متر دیگر برای بخشهای شهرستان در نظر گرفته‌ایم که اجرا خواهد شد.

- در مورد مشکل دریاچه بختگان، من تذکراتی به وزیر نیرو و رئیس جمهور دادم. آقای جهانگیری معاون رئیس جمهور را هم از مسیر بختگان آوردیم و مشکلات آن را هم گفتیم که نیاز به احیاء دارد. اما 16000 چاه همین بالادست داریم که مسیر آب ورودی به بختگان را منحرف می‌کند. ما باید مدیریت مصرف داشته باشیم. چرا باید در استانهایی که کمبود آب داریم، برنج، گندم و جو بکاریم؟»
پیش از صحبتهای مسعودی، امام جمعه نی‌ریز در خطبه‌های نماز جمعه بر حمایت از تولیدات داخلی تأکید کرد و آن را راه رهایی از وابستگی به بیگانگان دانست.

ایشان از مرحوم شیخ کلینی و شیخ صدوق تجلیل کرد و گفت: «شیخ کلینی 16 هزار روایت را  در قالب کتاب اصول کافی جمع‌آوری کرد که به نوعی فرهنگ شیعه است. شیخ صدوق هم که قبرش در ری است، حدود 300 جلد کتاب از جمله کتاب «من لا یحضره الفقیه» نوشته است.

آیت‌ا... فقیه گناه را مثل سیم برق نابود کننده دانست و افزود: «انسانی که این را می‌داند، حتی فکر گناه هم نمی‌کند.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها