تعداد بازدید: ۱۷۵۰
کد خبر: ۴۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲ - 2018 18 April
مسعودی در نطق میان دستور:
گرانی و بیکاری با شعار مهار نمی شود/ برخی وام‌ها حلال و حرام را مخلوط کرده است
اصغر مسعودی  در نشست علنی چهارشنبه، 29 فروردین در نطق میان دستور گفت: سلام به مرد نجیب و فهیم شهرستان فرهنگی نی‌ریز، شهرستان قرآنی استهبان، شهرهای ایج، رونیز، قطرویه، مشکان و آباده‌طشک که واجد و شایسته ارتقاء به شهرستان است.

نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر مجلس زنده باشد عصاره فضائل ملت است و اگر مجلس تبلور و مظهر اختیار ملت باشد مایه امید نظام در رأس همه امور است. هیچ کس حق ندارد جسارتی به مجلس کند اما آن روزی که مجلسیان خوی کاخ نشینی پیدا کنند باید فاتحه کشور را خواند.

حِرفه با حرف درست نمی‌شود
دکتر مسعودی، خطاب به رئیس جمهور و وزرا، گفت: سؤال نمایندگان فرصت و غنیمتی برای پاسخگو بودن شما جهت بیان فعالیت‌ها و تبیین مشکلات است.

گرانی و بیکاری با شعار مهار نمی‌شود؛ اشتغال با گفتار درمانی تحقق نمی‌یابد؛ حِرفه با حرف درست نمی‌شود؛ برخی  وام‌ها مردم را وامدار می‌کنند و سرمایه‌دار را ورشکسته؛ وام‌های ربوی حیات طیبه را نشانه گرفته‌اند، حلال و حرام را مخلوط کرده‌اند و آرمان، ثامن الاحجج (ع) و نور فرشتگان با میزان کاسپین بی‌معرفت ربوی به شاندیز منتهی می‌شود.

نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اغلب بازنشستگان مانند معلمان و کارگران دل شکسته‌اند؛ برخی گرچه بازنشسته‌اند اما چند شغله‌اند اما عده‌ای سال‌ها در انتظار پاره شغلی نشسته‌اند، آنان که چندشغله هستند لااقل فرزندان خود را جای خود بنشانند؛ به فکر محرومان، پابرهنگان و حاشیه نشینان باشید.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: صدارتی که برای حل مشکلات مردم سینه سپر نکند، جسارت است و وکالتی که به فکر وکیل و رعایا نباشد ذلالت است.

با کارگروه گره از مشکلات کشور حل نمی‌شود
وی خطاب به رئیس جمهور، با بیان اینکه چه اقدامی برای احیاء دریاچه بختگان انجام داده‌اید، افزود: با کارگروه گره از مشکلات کشور حل نمی‌شود؛ دریاچه پریشان و رنجور بختگان جان نمی‌گیرند؛ حقابه بختگان چه شد؟

می‌نویسم که یک پدر یک عمر
با همین آب داشت نان می‌داد
عده ای آب را گل کردند
پدر از غصه داشت جان می‌داد

به تعهدات خود پایبند باشید
این نماینده مردم در مجلس دهم، خطاب به وزرا و سران قوا گفت: توده‌های مردم ستون فقرات جامعه دینی‌اند، جامعه‌ای که در آن حق ضعیفان پایمال شود قداست ندارد؛ عدالت رشته‌ای است که افراد جامعه را به هم پیوند می‌دهد.

فقر برادر کفر است،‌ خواری و غربت و مفسدِ اخلاق است. به قول حضرت آیت‌‌ا... جوادی آنکه روسری بر سر چوب می‌کند باشرایط کشور مخالف است، نه قرآن. به فکر مردم محروم و رفع محرومیت باشید.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: راه‌ها و گردنه‌های پرخطر حوزه انتخابیه هنوز قربانی می‌گیرند؛ انتظار می‌رود به تعهدات خود در این رابطه پایبند باشید.

سرما و تکرگ محصولات را به باد داد
وی خطاب به وزیر کشاورزی گفت: سرما و تگرگ محصولات کشاورزان را دیروز بر باد داد. هزاران هکتار باغات خیر، ایج، مشکان و نی‌ریز خسارت دید به فکر جبران خسارات مردم مظلوم باشید.

کمبودهای درمانی
این نماینده مردم در مجلس دهم خطاب به وزیر بهداشت، افزود: در شهرستان‌های نی‌ریز و استهبان کمبود متخصص، تجهیزات، نیرو و آمبولانس وجود دارد. مراکز درمانی که دستور شبانه‌روزی آن را دادید روزانه هم متخصص و پزشک ندارند.

سهم مردم از معدن و صنعت، آلودگی و آزردگی!
وی با انتقاد از اینکه سدهای ما میلیون‌ها مترمکعب آب دارد  اما شبکه انتقال ندارد؛ خطاب به وزیر نیرو، تصریح کرد: این مدیریت شما را زیر سؤال برده، سد ساخته شده آب سرریز می‌شود ولی مردم از آب شرب محروم هستند و حقابه کشاورزان نادیده گرفته می‌شود. مطالبات روستاهای فرو رفته بالادستی رودبال بعد از 10 سال هنوز داده نشده است.

نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس دهم، با خطاب قراردادن وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سهم مردم از معدن و صنعت نباید آلودگی و آزردگی باشد، حقوق دولتی معادن را درست پرداخت کنید، عوارض آلایندگی حق مردم محروم است؛ حق مردم را ضایع کرده‌اید.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با تأکید بر اینکه اولویت واگذاری معادن باید مردم محروم منطقه باشند گفت: باید برای بازسازی کشور از همه ظرفیت‌ها و قرارگاه‌های ارتش و سپاه استفاده کرد؛ باید به فکر شهرها و روستاهای دور افتاده باشیم.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها