تعداد بازدید: ۲۴۱۶
کد خبر: ۴۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰ - 2018 17 April
اعیان‌منش در جمع مدیران مدارس فوتبال:
محمدصادق رجبی: رئیس هیئت فوتبال شهرستان نی‌ریزدر جمع مدیران مدارس فوتبال گفت: مدارس فوتبال را از لحاظ مجوز در چارچوب آوردیم ولی با این حال مدارس فوتبال به دلایل مختلف توانمند نیستند و من از عملکرد مدارس راضی نیستم.

جلسه مدیران مدارس فوتبال شهرستان در آخرین روزهای سال پیش (٢٢ اسفند) به دعوت هیئت فوتبال از کلیه فعالان فوتبال در رده پایه چه مجوزدار و چه بدون مجوز برگزار شد. در این جلسه فقط ٣ مدرسه فوتبال آباده‌طشک، استعدادهای درخشان و کیان حضور داشتند.


مهدی اعیان منش در شروع گفت: در سال گذشته کمیته استعدادیابی، آموزش و جوانان مسئول نداشت ولی با مشورت اهالی فوتبال  آقای شاهسونی ر ا در این سمت گذاشتیم. من این انتقاد را تا قبل از این به خود داشتم که چرا این کمیته مسئول ندارد.


وی افزود: در سالهای قبل یک سری کارها در راستای سازماندهی مدارس انجام شد ولی در سال ٩٧ برای مدارس فوتبال بدون مجوز برنامه خاصی داریم و این جلسه را در همین راستا تشکیل داده‌ایم.


مهدی اعیان‌منش با انتقاد از کیفیت مدارس فوتبال گفت: مدارس ما توانمند نیستند.


رئیس جدید کمیته استعدادیابی، آموزش و جوانان نیز با تأیید صحبتهای اعیان‌منش گفت: در چند سال اخیراین کمیته مسئول نداشت. در حال حاضر مدارس فوتبال چه مجوزدار و چه بدون مجوز کیفیت لازم را ندارند و بعضی از مدارس فوتبال ما فقط بعد مالی قضیه را در نظر می‌گیرند.


مهدس شاهسوندحسنی با انتقاد از شرایط تیمداری رده های پایه این را گفت که بی برنامگی باعث شده تا ما برای شرکت در لیگهای نونهالان و نوجوانان استان از شهرهای دیگر بازیکن بیاوریم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.


وی این مسئله را مشکل فوتبال نی ریز دانست چرا که معتقد بود فعالیت ١٤ساله مدارس فوتبال هیچ ثمری نداشته و در حال حاضر ما برای تیمداری در پایه نیازمند بازیکنان دیگر شهرستانها هستیم.


او همچنین این را هم اضافه کرد که به مدارس فوتبالی که در چارچوب هیئت فعالیت می‌کنند کمک می‌کنیم و برای مدارس فوتبال یک استانداردسازی تعریف می‌کنیم و به مدارس می‌دهیم و با اطلاع رسانی به والدین آنها را آگاه می‌کنیم تا  در مدارس فوتبال استاندارد ثبت نام کنند.


شاهسوند گفت: خط قرمز ما فقط داشتن مجوز است  و به دنبال همسو کردن مدارس فوتبال و مربیان با هم هستیم تا حضور قدرتمند تری در استان داشته باشیم.


در ادامه جلسه مسئول نمایندگی ورزش و جوانان در آباده‌طشک گفت: مدارس فوتبال بدون مجوز راحت فعالیت می کنند و کسی تا به امروز جلو آنها را نگرفته و هرچه نامه‌نگاری می کنیم به نتیجه نمی‌رسیم.  


اسماعیل میرشکاری این را هم اضافه کرد که در بخش آباده مدارس فوتبال بدون مجوزی هستند که می‌گویند ما زیر نظر دیگر ارگانها هستیم درصورتی که مربی آن  حتی کارت هم ندارد.
در ادامه اعیان‌منش گفت: تاکنون پیگیری های لازم از طریق استان و چه دوستانه  انجام شده که اگر به نتیجه نرسیم از مراجع قضایی پیگیری می‌کنیم.


او همچنین قول داد که مدارس فوتبال غیرمجوزدار را به هر طریق باشد در سال ٩٧ جمع می‌کنیم و مانند ٢ سال گذشته نخواهد بود.


فضل اله رحیمی مدیر مدرسه فوتبال جزین آباده‌طشک هم گفت: شرکت نکردن مدیران دیگر مدراس فوتبال شهرستان بی‌احترامی به هیئت فوتبال است و دیگر دعوت شدگان اگر بودند جلسه نتیجه بهتری داشت.


فاضل اصغرپور مدیر مدرسه فوتبال استعدادهای درخشان هم گفت: مشکل اصلی مدارس فوتبال نبود برنامه و چارچوب مشخص است. برای همین ما نتیجه نمی گیریم.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها