تعداد بازدید: ۱۵۲۸
کد خبر: ۴۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱ - 2018 15 April
تعدادی از اهالی 4 روستای بخش قطرویه، به دلیل نداشتن آب در روستاهایشان، جلو فرمانداری نی‌ریز و دفتر نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی تجمع‌های اعتراض آمیزی را برگزار کردند.
حسین قانع: صبح یکشنبه 26 فروردین‌ماه جمعی حدوداً 40 نفره از اهالی 4 روستای بخش قطرویه، به دلیل نداشتن آب در روستاهایشان و مشکلاتی که بی‌آبی برایشان به وجود آورده جلو فرمانداری تجمع کردند.

این افراد که از اهالی روستاه‌های کت‌آباد، چاه هفتم، چاه عظمی و چاه غدیر بودند؛ نسبت به مشکل نبود آب شرب و شستشو در روستاهایشان اعتراض داشتند.

آنها همچنین پلاکارد و دست نوشته‌هایی با مضامینی چون، آب=حیات و 10 سال است آب نداریم، تشنه‌ایم و... در دست داشتند.

این تجمع در ادامه به جلو دفتر دکتر مسعودی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی کشیده شد؛ آنان از مسئولان خواستند تا هرچه سریعتر نسبت به رفع مشکل بی‌آبی این روستاها، که باعث بروز مشکلات زیادی برای اهالی آن منطقه شده فکری بکنند.

غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۲
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
0
0
اين اول كار است . تراژدي آب؛ مملكت را با خود خواهد برد . فريادهاي كارشناسان دلسوز در هيا هوي سياسيون فرصت طلب گم شد . هر چه از آب گفتيم و گفتند صاحب منصبي صداي آنان را در دهه هاي گذشته نشنيد كه هيچ ؛حتي براي اين منطقه تحفه فولاد را هم آوردند كه اگر نگوييم يك خيانت تعمدي بوده است قطعا يك اشتباه وحشتناك مي باشد.
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
0
0
فاجعه بی آبی نزدیک است هیچ کس هم به فکر نیست ،حفاظت از آب نیاز به همت همه مردم را درد چون اگر به هوا ی مسؤلان باشد فاتحه همه خونده است
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها