تعداد بازدید: ۱۳۱۷
کد خبر: ۴۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲ - 2018 13 April
با حضور فرماندار، شهردار و مدیران ارشد آبفای استان فارس و شهرستان نی‌ریز جلسه ویژه بررسی روند اجرایی پروژه فاضلاب شهری برگزار شد.
به گزارش هورگان و به نقل از روابط عمومی شهرداری بررسی مشکلات اجرایی و مالی پروژه، پیش‌بینی و برنامه‌ریزی برای جلوگیری از موانع و مشکلات ترافیکی در سطح شهر و بررسی شرایط کیفی پروژه از اهم مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

در این جلسه با تأکید بر اینکه پروژه اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب باید طبق برنامه تا دیماه سال جاری تکمیل و  به انتها برسد، مشکلات بوجود آمده برای شهروندان بررسی و برخی از آنها اجتناب ناپذیر و برخی به دلیل عدم مدیریت صحیح پیمانکاران دانسته شد که قسمت اخیر این موضوع از طرف شهردار به صورت خیلی جدی به استحضار مدیران آبفای استان رسید و طبق صورتجلسه‌ای مقرر شد پیمانکاران در راستای رفع مشکلات یاد شده اقدام نمایند.

شهردار نی ریز در این جلسه گفت: به رغم آنکه اجرای این پروژه مزایای بی‌شمار اقتصادی و زیست محیطی برای شهر و شهروندان و نسل‌های بعدی دارد و از مهمترین اقدامات در راستای تقویت زیرساخت‌های اساسی شهر نی‌ریز محسوب می‌شود، می‌بایست در حین اجرای پروژه کمترین مشکل در آمد و شد شهروندان و روند امور جاری این عزیزان به وجود آید.

در پایان شرکت پیمانکار مجری تصفیه‌خانه (پروژه ای که به زودی کلنگ‌زنی آن را شاهد خواهیم بود.) نیز معرفی شد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها