تعداد بازدید: ۱۹۹۷
کد خبر: ۴۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵ - 2018 12 April
نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی در روز چهارشنبه 22 فروردین‌ماه در نطق خود در مجلس به 5 وزیر تذکر داد.
هورگان: دکتر مسعودی در تذکری به وزیر اقتصاد گفت: پرداخت حق‌السهم آلایندگی بخش قطرویه شهرستان نی‌ریز علی‌رغم دستور دکتر نوبخت معاون اول محترم رئیس جمهوری اجرایی نشده است. چرا باید حق مردم محروم گرفته نشود؟ چرا به این حق بی‌توجه هستید؟ ظلم و بی‌عدالتی به مردم محروم تدبیر را در خشکسالی و فرونشست زمین به مسلخ می‌برد. 

وی در تذکری به وزیر ارتباطات گفت:‌ بسیاری از روستاهای ما هم راه ندارند و هم همراه. گویی هیچ کس همراه نیست. مشکل تلفن ثابت، همراه و اینترنت روستا‌ها را حل کنید.

نماینده مجلس خطاب به وزیر راه گفت: فارس در صدر تصادفات منجر به مرگ است. راه‌ها و گردنه‌های نی‌ریز همچنان خانواده‌ها را داغدار می‌کند. سریع‌تر گردنه لای‌رز را تکمیل کنید. گردنه نقاره‌خانه که با حضور حضرتعالی کلنگ‌زنی شده متوقف گردیده است. جاده خیر- نی‌ریز قرار بود بهسازی شود. زیرگذر زیر گرفته و روگذر به هوا می‌رود و حاشیه‌سازی جاده آباده‌طشک به حاشیه می‌رود. چرا حق و حقوق پیمانکاران پرداخت نمی‌شود؟

دکتر مسعودی به وزیر کشاورزی هم تذکر داد و گفت: زمین‌های مستعد را برای کشت درختان دیم و گیاهان دارویی واگذار کنید تا هم مشکل اشتغال حل شود و هم مشکل کشاورزان.

وی به وزیر نیرو هم گفت: عملیات انتقال سدهای رودبار و چشمه‌عاشق به شهرهای استهبان و نی‌ریز را اجرایی کنید. مشکل آب دو روستای خانه‌کت و قشم‌قشاوی را که 15 سال از آب شرب محروم هستند حل کنید. با حرکت‌های‌ لاک‌پشتی  و تلاش‌های بی‌رمق بختگان پریشان می‌شود و دولت پشیمان.

غیر قابل انتشار: ۵
انتشار یافته: ۱
ugd
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
0
0
تذکر چه فایده ای داره
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها