تعداد بازدید: ۳۴۶۹
کد خبر: ۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳ - 2016 19 August
موفقیت بزرگ برای تیم داوری ایران؛
قضاوت فینال فوتبال مردان المپیک ریو بین تیم‌های برزیل و آلمان به داور ایرانی و دو همراه او سپرده شد که موفقیتی بزرگ برای کشور محسوب می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه تیم ملی فوتبال ایران در المپیک 2016 ریو حاضر نیست اما علیرضا فغانی به همراه رضا سخندان و محمدرضا منصوری به نمایندگی از کشورمان در این رقابت‌ها هستند.


فغانی به همراه تیم ایرانی خود در مرحله گروهی فوتبال المپیک نخستین قضاوت خود را در بازی آلمان و مکزیک انجام دادند و پس از آن بازی تیم‌های برزیل و دانمارک را داوری کردند.

 


اکنون از سوی مسؤولان برگزاری مسابقات فغانی به عنوان داور وسط دیدار تیم‌های ملی برزیل و آلمان که قرار است فینال فوتبال المپیک را برگزار کنند قضاوت خواهد کرد و سخندان و منصوری به عنوان کمک‌های اول و دوم به همراه داوری از سنگاپور که داور چهارم است، همراه او خواهند بود.

 

بازی فینال فوتبال مردان المپیک 2016 ریو ساعت یک بامداد روز یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.


دیدار رده‌بندی هم که روز شنبه بین تیم‌های نیجریه و هندوراس برگزار می‌شود را داورانی از کشور میزبان قضاوت می‌کنند.

 

قضاوت در جام باشگاه‌های جهان 2015 بین تیم‌های بارسلونا و ریور پلاته و همچنین جام ملت‌های آسیا 2015 بین تیم‌های ملی کره جنوبی و استرالیا دو فینال مهمی بودند که فغانی در آنها داور اول بود و حالا در المپیک ریو و بازی برزیل و آلمان، او سومین فینال مهم دوران داوری خود را سوت خواهد زد.

 

قضاوت فغانی در این رویداد مهم مطمئنا جزء افتخارات بزرگ فوتبال و ورزش ایران در المپیک ریو به حساب می‌آید چراکه تاکنون داوری از ایران به این مهم نرسیده بود.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها