تعداد بازدید: ۲۵۵۶
کد خبر: ۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱ - 2018 28 March
نوروز 97 و تلویزیون
چهار سریال «پایتخت ۵»، «هیأت مدیره»، «تعطیلات رویایی» و «آرماندو» در تعطیلات نوروز از شبکه‌های تلویزیونی پخش می‌شوند. احتمال پخش «دیوار به دیوار ٢» هم وجود دارد.

پایتخت ۵
سریال «پایتخت ۵» به کارگردانی سیروس مقدم، تهیه‌کنندگی الهام غفوری و نویسندگی محسن تنابنده، در ١٥ قسمت حدود ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.
سریال «پایتخت ۵» با مشارکت سازمان هنری اوج در لوکیشن‌های مختلفی از جمله شیرگاه، ساری، قائم‌شهر، جاده، جنگل، شمال شرق تهران، فرودگاه، شهرک سینمایی دفاع مقدس و... جلوی دوربین رفته است. گروه برای ضبط بخش‌های پایانی عازم ترکیه شدند و سکانس‌های آخر سریال را با محوریت گروه تروریستی داعش تولید و ضبط کردند.

تعطیلات رویایی
سریال «تعطیلات رویایی» به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی مجید اوجی در ۱۵ قسمت از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
این مجموعه داستان دو برادر به نام‌های رحیم و رستم را به تصویر می‌کشد که در شیراز سکونت دارند. برادر کوچک‌تر که وضع مالی بهتری دارد سال پیش برای تعطیلات عید خانواده رحیم را که یک معلم بازنشسته است  به ترکیه دعوت کرده و برادر بزرگ‌تر در صدد جبران است و می‌خواهد امسال خانواده رستم را با هزینه خودش به کیش ببرد. غافل از اینکه آنها قصد سفر به اروپا دارند و همین سرآغاز ماجراهای جالب و دیدنی است.

آرماندو
سریال «آرماندو» به کارگردانی احسان عبدی‌پور و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی در ایام نوروز از شبکه سه سیما به روی آنتن خواهد رفت.
داستان این مجموعه درباره پسری به نام آرمان است که تلاش می‌کند مشکلات خانواده خود را برطرف کند، او در این مسیر درگیر موقعیت‌هایی می‌شود.

هیأت مدیره
۱۵ قسمت از سریال ۱۰۰ قسمتی «هیأت مدیره» به کارگردانی مازیار میری و تهیه‌کنندگی مهران رسام در ایام نوروز به روی آنتن شبکه پنج خواهد رفت.
سریال قصه زوج جوانی را روایت می‌کند که با نقل مکان به ساختمانی جدید درگیر اتفاقاتی تازه می‌شوند.

دیوار به دیوار
فصل جدید «دیوار به دیوار» به کارگردانی سامان مقدم و تهیه کنندگی حمید رحیمی نادی احتمال پخش دارد و علی قربان‌زاده و میترا حجار دو بازیگر جدیدی هستند که به این مجموعه اضافه شده‌اند.

فیلم‌های سینمایی
‌ویلایی‌ها، اروند، دریاچه ماهی، اشنوگل،  نفس، ماجرای نیمروز، سیانور، آزادی مشروط، یتیم خانه ایران، برادرم خسرو، خیابان چهل و یکم، بیست و یک روز بعد، مرگ ماهی، قهرمانان کوچک، گنجی و بیتا مهمترین فیلم‌های ایرانی می‌باشد که در نوروز پخش می‌شود.

دیگر برنامه‌ها


- پس از چند سال وقفه برنامه «مردان آهنين» به روی آنتن می‌رود. 


- برنامه «کلاه‌قرمزی» از شبکه دو سیما به روی آنتن می‌رود.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها