تعداد بازدید: ۱۴۴۴
کد خبر: ۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ - 2018 22 March
مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: ۵۸ هزار خودرو در روز ۲۹ اسفندماه به استان وارد شده و ۴۶ هزارو ۶۰۰ خودرو از استان خارج شده که خودروهای غیر بومی آن به ترتیب از استان‌ها هرمزگان، کهکیلویه و بویراحمد، مازندران، بوشهر و تهران بوده است.
شیراز|حجم ورود مسافران به استان فارس افزایش یافت

حمید احمدی اظهار داشت: با بررسی تردد شمارهای استان در روز گذشته، فارس در رتبه هشتم تردد کشور قرار داشت و نسبت به روز قبل شاهد کاهش تردد بودیم. 

وی با بیان اینکه متوسط تردد ساعتی استان در روز گذشته 422 خودرو در ساعت بوده و سرعت متوسط خودروها در استا ن 88 کیلومتر بر ساعت مشاهده شده است، گفت: پرترددترین محورها در روز گذشته همچنان محور مرودشت به شیراز و بالعکس بوده که اوج تردد آن در ساعت 18 تا 19 با سه هزارو 268 خودرو به ثبت رسیده است. 

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس افزود: روز گذشته 58 هزار خودرو به استان وارد شده و 46 هزارو 600 خودرو از استان خارج شده است که خودروهای غیر بومی آن به ترتیب از استان‌ها هرمزگان، کهکیلویه و بویراحمد، مازندران، بوشهر و تهران بوده است.

احمدی عنوان کرد: از مجموع ترددها در استان فارس 3 هزار و 554 خورو تخلف داشته‌اند که بیشترین تخلف در محور شیراز – زرقان (گردنه باجگاه) بوده است. 

انتهای پیام
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها