تعداد بازدید: ۲۱۶۵
کد خبر: ۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ - 2018 20 March
مراسم قرعه كشي جوايز خوش حسابي عوارض سال 96 شهرداري نی‌ریز همزمان با ولادت امام محمد باقر (ع) برگزار شد.
بیتا فسایی/ هورگان: شامگاه دوشنبه  ۲۸ اسفندماه، طي مراسمي با حضور آیت ا... فقیه امام جمعه  و نماینده مجلس خبرگان رهبری، جمعی از مسئولان و شهروندان، مراسم قرعه‌كشي جوايز خوش حسابي عوارض سال ۹۶ شهرداري در مصلای بزرگ نی‌ریز برگزار شد.

شهردار نی‌ریز در این مراسم ضمن تبریک سال جدید و تشکر از افراد خوش حساب گفت: این اقدام در راستای فرهنگ سازی، ایجاد انگیزه بین شهروندان و جذب منابع مالی بیشتر برای بهسازی و نوسازی شهر انجام گرفته است.

حامد فرغت افزود: شهرداری یک نهاد عمومی غیر دولتی است‌ و در تأمین بودجه‌های خود وابسته به دولت نیست و برای اجرای وظایف ذاتی خود نیازمند کمک مردم است.

شهرداری ۴/۵ میلیارد مطالبات وصول نشده در دست مردم دارد که اگر مردم در پرداخت به موقع عوارض نوسازی به شهرداری همکاری داشته باشند می‌توانیم خدمات بهتری در زمینه عمرانی به شهروندان ارائه نمائیم.


شهردار نی‌ریز گزارشی از عملکرد شهرداری در ۶ ماه گذشته ارائه کرد که به شرح زیر است:

۱-پرداخت بیش از ۳/۵ میلیارد از ۷/۲ میلیارد بدهی‌های شهرداری

۲-اضافه کردن یه دستگاه لودر به ناوگان ماشین آلات شهرداری

۳-بهبود روشنایی معابر با خرید و نصب ۶۰۰ چراغ جدید با مشارکت اداره برق شهرستان

۴-انجام اقداماتی در زمینه تملک املاک مجاور صحن مجاور امامزاده

۵-راه‌اندازی مجدد پروژه عمرانی ایستگاه شماره ۲ آتش‌نشانی شهرداری نی‌ریز

فرغت همچنین از پیشرفت ۶۰ درصدی بودجه‌ای شهرداری نی‌ریز در این مدت خبر داد و افزود: با توجه گزارش‌های ارائه شده ما ۹۵ درصد بودجه را محقق کردیم و با ۵ درصد کسری بودجه امسال را به پایان می‌بریم و اینکه ۱۷/۲میلیاردی بودجه محقق شده یک رکورد تاریخی در شهرداری نی‌ریز به حساب می‌آید.


امام جمعه موقت شهرستان خطاب به شهروندان گفت: در پیشرفت شهر خود سهیم باشید و در شهر خودتان سرمایه‌گذاری کنید.

هر چه ما همت بیشتری داشته باشته باشیم و نسبت به شهر خود احساس وظیفه بیشتری کنیم  قطعاً روز به روز شاهد پیشرفت‌های مادی و معنوی خواهیم بود‌.

حجت‌الاسلام سیدجواد فقیه همچنین افزود: با توجه به اینکه شهر نی‌ریز دارای سوابق درخشانی در طول تاریخ است و پتانسیل بالایی دارد اما متأسفانه ما شاهد برخی از مشکلات عمرانی و... در شهر هستیم که نتیجه کوته فکری برخی از افراد بوده است. دیگر جای خطا و آزمون نیست. از اشتباهات گذشته باید عبرت گرفت. باید شهر را کلان ببینید و کلان فکر کنید.

رئیس شورای شهر نی ریز گزارشی از عملکرد ۷ ماهه شورای شهر ارائه کرد و افزود: با وجود افرادی چون آیت الله فقیه عضو مجلس خبرگان، نماینده مجلس شهرستان نی‌ریز، فرماندار و دیگر افراد و سازمان‌های مهم و پرتلاش دیگر برای حل مشکلات و نا بسامانی‌ها هیچ عذر و بهانه‌ای پذیرفته نیست.

مسعود لایقمند تعامل سازنده بین سازمان‌ها را تنها راه برای رسیدن به اهداف و آرمان‌ها دانست و تصریح کرد: این تعاملات سازنده ثمرات مهمی برای شهر خواهد داشت.

وی همچنین از مردم خواست تا با حضور فعال و مطالبه‌گری خود شورا را در امر نظارت بر شهرداری یاری کنند.

گفتني است این قرعه كشي به منظور تقدير از مشاركت و تعامل شهروندان خوش حساب با شهرداری كه نسبت به پرداخت عوارض نوسازی درسال ۹۶ اقدام كردند انجام شد.

برنده خوش شانس جایزه خودرو این قرعه‌کشی محمود هاشم بیگی بود. ضمن اینکه به ۲۰ نفر نیز کارت هدیه ۱۰۰ هزارتومانی اهدا شد.








نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها