تعداد بازدید: ۳۰۰۴
کد خبر: ۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸ - 2018 19 March
اعضای دو گروه کوهنوردی نی ریز با حضور در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری با رئیس و کارشناسان این اداره در مورد مسائل حوزه منابع طبیعی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری: در دیداری که  صبح روز شنبه 26 اسفندماه برگزار شد اعضای  2 گروه کوهنوردی  بختگان و آناهیتا در محل ادراه منابع طبیعی شهرستان حضور یافتند.

حسن بنی‌اسدی رئیس اداره منابع طبیعی ضمن برشمردن چالش‌ها و معضلات پیش روی عرصه‌های طبیعی  کشور  و به ویژه شهرستان به بحران آب و پیشروی کویرهای یزد و کرمان به سمت نی‌ریز پرداخت و خواستار کمک بیشتر گروه‌های دوستدار طبیعت به ویژه شهروندان در کمک به فرهنگ‌سازی و حفاظت از منابع طبیعی در جهت  برطرف کردن و یا کند کردن این معضل  شد. 

در ادامه این دیدار محمد جلال رنجبر سرپرست گروه کوهنوردی  بختگان به نمایندگی از دیگر همنوردانش، ضمن تقدیر از فعالیت‌های گسترده این اداره در سطح شهرستان  آمادگی گروههای کوهنوردی را همچون دیگر گروه‌ها و NGO های  دوستدار محیط زیست  جهت کمک به حفظ و نگهداری طبیعت اعلام کرد.

او در ادامه از اداره منابع طبیعی ثبت و پلاک‌کوبی درختان  کهنسال و در حال انقراض شهر مانند درخت عظیم ارس (وول)  در منطقه دور قلات    نی‌ریز  را خواستار شد. 

در این دیدار  حدود 30 نفر از کوهنوردان زن و مرد حضور داشتند و تعدادی کاور «همیاران طبیعت» توسط اداره منابع طبیعی به حاضران اهدا شد.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها