تعداد بازدید: ۲۵۲۳
کد خبر: ۴۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ - 2018 11 March
با کشف بزرگترین محموله مواد مخدر صنعتی سال جاری:
با کشف 54 کیلو ماده مخدر صنعتی، رکورد کشف مواد مخدر شهرستان شکسته شد.
حسین قانع: بزرگترین محموله مواد مخدر صنعتی امسال تاکنون به وزن 53 کیلو و 900 گرم، توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر نی‌ریز و در یک عملیات تعقیب و گریز کشف شد. با این کشف، رکورد کشفیات مواد مخدر در نی‌ریز به بیش از 5 تن افزایش یافت. 

بنا بر اعلام منابع آگاه، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نی‌ریز، یک عملیات پلیسی - اطلاعاتی موفق را در سحرگاه شنبه 19 اسفند انجام دادند. مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان در تاریکی هوا در حال کنترل و رصد نامحسوس محورهای ورودی شهرستان بودند که در راه‌های فرعی و خاکی شهرستان متوجه یک پژو 405 با چراغهای خاموش شدند. این خودرو در حال وارد شدن به محور اصلی سیرجان - نی‌ریز بود. مأموران در اولین فرصت به این خودرو دستور توقف دادند؛ اما راننده بدون توجه فرار کرد. 

قاچاقچی با رانندگی خطرناک در تاریکی شب و در لاین مخالف، می‌خواست خودروهای پلیس و یا خودروهای عبوری را واژگون و منحرف کند تا از تعقیبش منصرف شوند. اما مهارت، هوشیاری و تسلط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نی‌ریز او را ناکام گذاشت. در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در لحظه‌ای مناسب، لاستیکهای خودرو هدف گلوله قرار گرفت. پس از دقایقی خودرو متوقف شد و قبل از این که قاچاقچی 37 ساله اهل استانهای شرقی کشور بتواند در تاریکی شب فرار کند، دستبند قانون را بردستانش دید. 

 این منبع آگاه گفت: در بازرسی از خودرو، 46 کیلو و 500 گرم هروئین و 7 کیلو و 500 گرم ماده مخدر صنعتی شیشه در بطری‌های کتابی کشف شد. این قاچاقچی قصد داشت این محموله را از شرق کشور به شیراز برساند و تقریباً در انتهای مسیر طولانی خود بود که در نی‌ریز به دام افتاد.

منابع آگاه این محموله را بزرگترین محموله مواد مخدر صنعتی کشف شده شهرستان در سال جاری خواندند و گفتند: پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان، توانسته رکورد کشف مواد مخدر را به بیش از 5 تن در سال جاری افزایش دهد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها