تعداد بازدید: ۶۱۹۵
کد خبر: ۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶ - 2018 09 March
در درگیری چند جوان با اسلحه سرد که بامداد جمعه 18 اسفند در بولوار نصر رخ داد، یک جوان 19 ساله کشته شد.
به گفته منابع آگاه در حدود ساعت 1 بامداد جمعه 18 اسفندماه راننده یک خودرو عبوری جوانی بیهوش را بولوار نصر می‌بیند و فوراً او را به بیمارستان شهدای نی ریز منتقل می کند. این جوان 19 ساله که وضع وخیمی داشته و خون زیادی از او رفته بوده، به سرعت با حضور متخصص جراحی دکتر معین وزیری به اتاق عمل بیمارستان شهدا منتقل می شود. همزمان با تزریق چندین واحد خون،  به سرعت عمل جراحی بر روی جوان آغاز می شود. اما علیرغم تلاش زیاد پرسنل اتاق عمل و دو متخصص جراحی و بیهوشی و ماساژهای قلبی و تزریق دارو و درحالی که عمل روی قلب نیز انجام شد این جوان در ساعت 3 بامداد جمعه فوت کرد.

 به گفته منابع آگاه این جوان طی  یک درگیری در  بلوار نصر نی ریز و در دقایق اولیه بامداد جمعه 18 اسفند با چاقو به شدت زخمی شده و تیغه چاقو به قفسه سینه و مستقیم به قلبش اصابت می کند. دو ضارب 20 و 21 ساله این جوان در همان نیمه شب دستگیر شده اند. اکنون هر 2 نفر در بازداشت موقت به سر برده و بازجویی از آنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان درباره این حادثه گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و  همکاری مأموران کلانتری سرباز این دو متهم 3 پس از وقوع جرم دستگیر شدند. آنان به سرعت تحت بازجویی فنی و پلیسی قرار گرفته و قبل از ساعت 7 صبح روز جمعه به جرم خود اعتراف کردند. مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نی ریز در 3سال اخیر در برخورد با جرائم خشن با قدرت و حدت تمام عمل کرده و توانسته اند کلیه این پرونده ها را در کمتر از 24 ساعت به نتیجه برسانند و کارنامه بسیار روشنی در تأمین امنیت شهرستان و شهروندان از خود بر جای گذارند.
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
حسین
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
0
0
مسولین چرا به فکر مشکلات این جوانان نیستند اگر کار و زندگی داشتند اون موقع شب سر خونه و زندگی بودن و این اتفاقات پیش نمیومد ،به خدا به فکر این جوانان باشید که هم این دنیا رو دارید هم آخرت ،اگر هم به فکر نباشید که واقعا نه این دنیا رو دارید نه اون دنیا
اسماعيل
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
1
كو برخورد مسولان؟؟؟ كو برخورد شديد؟؟؟ ما همه شديم نوش داروي پس از مرگ. اگه قبل از كشته شدن كاري كرديم بعد بياييم و بنازيم به خودمون نه اينكه تو يه شهر كوچكي مثل ني ريز تو يك ماه 3 فقره قتل و خودكشي شكل مي گيره بعد ميايم و ميگيم كه اينچنين و آنچنان كار كرديم ...
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها