تعداد بازدید: ۱۲۸۷
کد خبر: ۴۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ - 2018 27 February
معاون فنی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نی‌ریز از برگزاری جلسه مشترک مروجان و مدیران پهنه مراکز جهاد کشاورزی شهرستان نی‌ریز، با 13 نفر از محققان مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی استان فارس خبر داد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نی‌ریز مهدی اعیان‌منش اظهار داشت: به منظور ایجاد هماهنگی و تسهیل در تبادل اطلاعات بخش‌های کشاورزی شهرستان و بهره‌وری و نهایتاً تحقق اهداف تعیین شده، جلسه مشترکی بین مروجان و مدیران پهنه مراکز جهاد کشاورزی سطح شهرستان و 13 نفر از محققان مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی فارس به عنوان محققان معین شهرستان نی‌ریز  در سالن جلسات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نی‌ریز برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه ضمن آشنایی تک تک مدیران پهنه‌ها و کارشناسان با محققان اعزامی از استان، مشکلات فنی و مسائل و مباحثی که در حوزه‌های مختلف بخش کشاورزی وجود دارد، مطرح و مورد بررسی قرار گرفت که خوشبختانه به دلیل علاقه و عزمی که در کارشناسان شهرستان دیده می‌شود، از این پس شاهد حرکت مؤثر مبتنی بر دانش و تحقیق و مطالعه خواهیم بود.

اعیان‌منش همچنین گفت: با توجه به سه اصل نظام نوین ترویج که یکی از ارکان آن شبکه دانش است ارتباط محققان و مسئولان پهنه‌ها بیشتر شده و نتایج طرح‌های تحقیقاتی از طریق محققان به مسئولان پهنه‌ها منتقل و این مدیران منطبق بر شرایط هر پهنه به اطلاع بهره‌برداررسانده و آن را عملیاتی می‌کند.

معاون فنی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نی‌ریز در پایان گفت: مهمترین دستاورد این ارتباط برآورد نیازهای علمی و مشکلات فنی هر پهنه و ارائه راهکار مناسب پس از تحقیقات لازم از سوی همین محققان  و نهایتاً رفع موانع موجود هر بخش و ارتقاء بهره‌وری خواهد بود.   


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها