تعداد بازدید: ۵۳۰۶
کد خبر: ۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ - 2016 14 August
پاسگاه جدیدالاحداث تنگ‌حنا در بخش آباده‌طشک با حضور سردار گودرزی فرمانده انتظامی فارس افتتاح شد.
حسین قانع: فرمانده انتظامی استان فارس در حضور شورای تأمین شهرستان، امام‌جمعه نی‌ریز و تعدادی از مردم و خیرین محلی پاسگاه انتظامی تنگ‌حنا را افتتاح کرد. 

در ابتدای این مراسم که در ساعت 9:30 روز یکشنبه 24 امرداد برگزار شد، سرهنگ عزیز برزگر فرمانده انتظامی شهرستان جامعه امروز را جامعه‌ای با رویکرد امنیت‌مدار برای مردم عنوان کرد که با حضور تک تک مردم عینیت می‌یابد. 

در ادامه مراسم، دو نفر از اعضای شورای بخش و شهرستان سخنانی را ایراد کردند.

سپس آیت‌ا... فقیه امام جمعه شهرستان از حضور سردار احمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی استان که معروف به سردار سازندگی نیروی انتظامی می‌باشد، ابراز خرسندی کرد و گفت: حضور سردار گودرزی در شهرستان، هر بار باعث موهبتهایی برای مردم منطقه شده است.

مهندس محمد‌رضا امیری فرماندار شهرستان، دیگر سخنران این مراسم بود. وی از معدنکاران، صنعتگران و اشخاصی که در ساختن این پاسگاه همکاری کردند، تشکر کرد و گفت: این چندمین سفر سردار گودرزی به شهرستان می‌باشد که نشان از توجه ویژه ایشان به شهرستان مرزی نی‌ریز دارد. نیروی انتظامی نیز در این شهرستان به خوبی درخشیده است؛ بطوریکه درسال گذشته 5000 نفر از اتباع بیگانه دستگیر و بیش از 4 تن مواد مخدر در ورودی این شهرستان کشف شده است. همچنین یک قتل و یک آدم ربایی در شهرستان اتفاق افتاد که با مدیریت خوب فرمانده انتظامی شهرستان و مأموران تحت امر ایشان، هر دو حادثه در کمتر از 24 ساعت حل شد. 

سخنران پایانی افتتاحیه سردار احمد‌علی گودرزی بود. وی سخنان خود با این جمله آغاز کرد که هر جا مردم وارد شده‌اند، ما هم موفق عمل کرده ایم. 

گودرزی افزود: امیدوارم مردم استان مانند مردم شهرستان همکار نیروی انتظامی باشند و ما را کمک کنند. استان فارس طبق نظرسنجی دانشگاه تهران امن‌ترین استان کشور شناخته شده و شهر نی‌ریز نیز از امنیت بالایی در سطح استان برخوردار است. 

با توجه به اینکه خیرین در ساخت پاسگاه، نیروی انتظامی را کمک کردند، این نیرو نیز قدم بزرگی در این راستا بر خواهد داشت؛ بطوریکه سال گذشته در آذر ماه کلنگ این ساختمان را زدیم و بعد از 8 ماه پاسگاه با کمک مردم افتتاح گردید.

در ادامه نیز توسط این هیئت از پاسگاه در حال احداث بختگان در شهر آباده طشک و نیز پاسگاههای انتظامی مشکان و قطرویه بازدیدهایی صورت گرفت.







نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها