تعداد بازدید: ۱۳۹۸
کد خبر: ۴۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱ - 2018 17 February
شهردار نی‌ریز از آماده شدن شهر نی‌ریز برای استقبال از سال نو خبر داد.
روابط عمومی شهرداری نی‌ریز: حامد فرغت از آغاز نظافت شهر به مناسبت در پیش بودن سال نو خبر داد و افزود: زیبا سازی شهر و رنگ‌آمیزی تک لبه‌ها آغاز شده است.

شهردارنی‌ریز، به ساماندهی ورودی‌های شهر در آستانه سال نو اشاره کرد و گفت: فضاسازی شهر به ویژه گل‌کاری میادین شهری توسط شهرداری در روزهای پایانی سال افزایش می‌یابد.

وی مدیریت امور شهری را از وظایف ذاتی شهرداری‌ها اعلام کرد و گفت: وظایف شهرداری در آستانه آغاز سال نو مضاعف می‌شود.

مهندس فرغت، با تأیید برخی مشکلات در جمع‌آوری زباله‌ها در سطح شهر، تصریح کرد: عدم همکاری شهروندان موجب تشدید شدن این مشکل می‌شود.

شهردار با اشاره به وظایف شهروندان در نظافت شهر ادامه داد: مغازه‌ها و معابر خصوصی به زیباسازی شهر کمک شایان توجهی می‌کند.

وی اظهار امیدواری نمود با همکاری و همیاری همشهریان  شهری تمیز و شاداب را در معرض دید مسافران نوروزی به نمایش بگذارند و با رعایت مسائل ایمنی نوروزی به دور از هرگونه حوادث ناخوشایند سپری شود.

فرغت ابراز امیدواری کرد که شهروندان در بحث نظافت شهری بیش از پیش یاری‌گر شهرداری و کارگران زحمتکش آن باشند.

وی گفت: مردم بدنه شهرداری را از خود بدانند و خود نیز در حفظ اموال عمومی و پاکیزه نگه داشتن شهر تلاش کنند و هر جا هم مشکلی وجود دارد انتقادها و نظرهای شهروندان را با آغوش باز بیان کنند و از ایده‌ها و دیدگاه‌های کارشناسی آنها بهره خواهیم برد.

شهردارنی ریز در پایان اظهار داشت: هر شهروند خود را یک شهردار بداند و اگر مشاهده کرد در محله‌اش پارک محله‌ای و امکانات تفریحی وجود دارد و یا مخازن زباله‌ای نصب می‌شود در حفظ و نگهداری آن بکوشد و بی‌تفاوت نباشند زیرا همه این امکانات برای رفاه آن‌ها ایجاد شده است.

غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
کاظم
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
روبروی پارک معلم از سمت جاده اصلی وضعیت خوبی نداره....نه آسفالت ش خوبه و نه در شبها نور کافی داره ....خیلی خطرناکه... قبلا برج نوری داشت اما برداشتن...زشت هست برای ورودی شهر که اینجور باشه.لطفا جهت نصب برج نوری اقدام کنید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
0
انشالا با بارندگيهاي نسبتا" خوبي كه در اسفند در راه داريم بهار خوبي در پيش داشته باشيم .
خروجيهاي احتمال بارش 30 تا 40 ميليمتري باران را در نيريز براي هفته اول اسفند نشان ميدهد .
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها